Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

כמעט הסוף..

הייי הורים יקרים!Smileys

טוב, אז עכשיו זה באמת מתקרב. הרגע הזה שכל כך לא רצינו שיגיע..הסוף! :(Smileys

אבל עדיין אנחנו נהנים מהרגעים האחרונים ומנסים לא לחשוב על העזיבה עד הרגע האחרון...

אז היום לפני שיצאנו לטירה אכלנו ארוחת בוקר ונפרדנו מהחברים הברזילאים שלנו. זה היה נורא עצוב כי נורא התחברנו אליהם וחלקינו אפילו בכו. שיר כבר קבעה עם אחת הבנות שיפגשו בברזיל שהיא תיהיה בת 21 בטיול שלה אחרי הצבא!SmileysSmileys

אחר כך עלינו על האוטובוס לנסיעה של שעתיים בערך. טיילנו ל- Windsor castle. שזו אחת מבתי המגורים של בית המלוכה והטירה המאויישת הגדולה בעולם! המקום מרשים ביופיו ונראה ממש כמו בסרטים. נצרף לכם כמה תמונות שתוכלו לקבל טעימה קטנה אבל זה ממש בלתי אפשרי לתפוס את המקום בלי להיות שם..SmileysSmileys

הסתובבנו בטירה בערך שעה וחצי ואחר כך המשכנו להסתובב קצת במרכז קניות הגדול שיש שם ממש ליד הטירה. SmileysSmileys

חזרנו ישר לארוחת ערב ואחריה התחלנו לארוז.. אמיל ואור לא ויתרו על איזה משחק זריז של כדורגל במדשאה הענקית שלנו ליד המגוריםSmileysSmileys

ממש עכשיו אנחנו אורזים ומתחילים לעכל שהסוף מתקרב..

מחר יש לנו עוד יום כמעט שלם בקיימברידג' להיפרד כמו שצריך :)

אחרי כל השופינג שעשינו האריזה לא קלה.. אבל אנחנו עוזרים אחד לשני אז כמובן שבסוף מסתדרים!

SmileysSmileysSmileys

מזכירים לכם פרטים על הטיסה:

אנחנו ממריאים בטיסת El AL 314 בשעה 23:40 (שעון לונדון )משדה התעופה לוטון בלונדון.

נוחתים ביום שני בבוקר ה25.7 בנתב"ג טרמינל 3 בשעה 06:40 (שעון ישראל).

ממש בקרוב נפגשים חזרה בארץ...