Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

יום שלישי בקיימברידג'

שלום לכולם שם בארץ!!

היום התחלנו את היום כרגיל בהשקמה מוקדמת וארוחת בוקר..

אחרי הארוחת בוקר התחלקנו לשיעורים ולכתות כמו שכבר עשינו אתמול. קארין ואמיל התחילו את הבוקר במשפטים וציטוטים של שייקספיר עם המורה אלן.

אחרי השיעורים והפרוייקטים הלכנו לאכול ארוחת צהריים ובהפסקה אחריה לינוי הדביקה את כולנו לשיר ישן של בריטני ספירס!

אחרי הארוחת צהריים יצאנו לסיור קצר נוסף בקיימברידג'. היה יום חם במיוחד אז כדי קצת להתקרר עצרנו בדרך וקנינו גלידה SmileysSmileys

ליהי הגדירה את הגלידה כ- "גלידה של ילדות" שיש לה טעם כמו שהיינו אוכלים שהיינו קטנים..

אחר כך המשכנו בסיור והגענו לאחד הקולג'ים שנמצאים בסביבה. נכנסו פנימה והקולג' היה מדהים ביופיו! מדשאות ענקיות, גינון מרהיב ומבנים מהממים. אפילו היה פסל של מישהו שלא הצלחנו להבין מי הוא חוץ מזה שהוא נראה כמו אל יווני וקוראים לו פיטSmileysSmileys. חנה אבישג ואביב ניסו להבין עם המדריכה מי הוא ובסוף הגענו למסקנה שהוא היה איפה שהוא , מתישהו ראש ממשלה. SmileysSmileys

סיימנו את הסיור והמשכנו לזמן חופשי בעיר. ליהי, חנה, ענבר, דניאלה , נויה ועוד בנות סוף סוף מצאו את פריימארק (!!!) שכל כך חיכו לו.. אור תיקן את הטלפון ואמיל קנה את המשחקים שרצה. שוב- כל אחד עשה וקנה את מה שבא לו והכי כיף לו איתו!SmileysSmileysSmileys

חזרנו לארוחת ערב ואחרי שהעברנו את ההפסקה שלנו בחוץ עם הברזילאים, המשכנו לפעילות ערב שהיום היתה ערב שעשועון!Smileys

הקבוצה הישראלית כרגיל הפציצה והצליחה לנצח! אמיל הפגין מלא ידע ואפילו ידע מה השיא העולמי בריצה למרחקים קצרים באופן מדויק ומרשים!!

עכשיו מתקלחים ומתארגנים לשינה כדי לאגור כוחות לעוד יום מלא בכיף!