Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

הורים יקרים שלנו!Smileys

הנה ככה מהר עבר לו עוד יום מדהים!Smileys

אז מה היה לנו היום?

קמנו כרגיל מוקדם, התלבשנו התארגנו והלכנו לארוחת בוקר. התרגלנו מאוקספורד שההליכות ממש ארוכות ופה הכל נמצא באותו מתחם! אז את ההליכת בוקר הארוכה כבר אין לנו... הלכנו ממש דקה אל החדר אוכל המדהים שיש פה. אכלנו ארוחת בוקר והתחלקנו לפי הכיתות. הכרנו את הילדים החדשים שאיתנו בכתה ואת המורים החדשים. החלק הראשון של הבוקר הוא שיעור,אחריו הפסקה ואחריו יש זמן "פרויקט" שבו אנחנו מתערבבים בקבוצות עם כל הילדים גם מהעולם וכל פעם עושים פרוייקט אחר.SmileysSmileysSmileys

ב12:30 הלכנו לאכול צהריים ואחר כך הפסקה קצרה עד לפעילות הצהריים. אחרי ההפסקה יצאנו לסיור במרכז של קיימברידג'. ראינו את המקומות המרכזיים כמו הנהר וkings college. העיר מדהימה ביופיה! מלאה בטירות ענקיות, טבע מרהיב ומבנים מדהימים. עשינו את הסיור והבנות כבר לא יכלו לחכות לזמן החופשי בשביל כמובן- השופינגגג!SmileysSmileys

אחרי הסיור היה לנו קצת זמן חופשי להסתובב במרכז. רומי ומורן כמובן סימנו וי על החנויות שהן כל כך חיכו להן, אמיל מצא חנות משחקי פלייסטיישן מעולה, דניאלה סוף סוף קנתה לה כוס של סטארבקס, ענבר קנתה את הריחות הכי טובים של החנות פינק , וכל אחד מצא לו את מה שהוא אוהב!

SmileysSmileys

אחכ התאספנו כולנו והלכנו חזרה לקולג' לארוחת ערב. אבישג ואביב לא אכלו כי הן כבר התפוצצו מהמקדונלדס שאכלו בעיר... Smileys

אחרי הארוחת ערב המשכנו לפעילות ערב. בפעילות היינו צריכים בכל דרך הכי יצירתית שאנחנו יכולים להגן על ביצה. אחרי זה זרקנו את הביצה מגובה גבוה, ומי שהצליח להגן על הביצה שלו והיא לא נשברה- יכל לפוצץ אותה על המדריכים וויל ואמילי המדריכים המקומיים!SmileysSmileysSmileys

אחכ המשכנו בפעילות בחוץ וכמובן שהמשכנו לבלות זמן כיף עם כל הילדים מכל העולם!Smileys

עוד יום נגמר ואנחנו אפילו לא רוצים לחשוב על לחזור! ועל אף הכיף... כמובן גם מתגעגעים!Smileys

מחכים להמשך השבוע ולכל הפעלויות שיבואו:)