Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

טיול ללונה פארק ומעבר לקיימברידג'

היייי לכולם! Smileys

אז היום קמנו מוקדם וירדנו עם כל המזוודות לארוחת בוקר מוכנים ליציאה

חיכינו לאוטובוס שיגיע לאסוף אותנו.. רון אפילו הספיק לקרוא עוד כמה עמודים מהספר החדש שהוא קנה, ליהי המשיכה לנמנם על הספה ואמיל לינוי ושיר אפילו עשו עוד משח. אחרון של כדורגל שולחן..

SmileysSmileysSmileys

וויל המדריך המקומי לקח אותנו לאוטובוס ונסענו בערך שעה לפארק ת'ורפ. הגענו לפארק והוא היה נראה מטורף! מלא מתקנים משוגעים ולא ידענו מה לעשות קודם.Smileys

ענבר חנה אבישג ואביב כיכבו בתמונה מצחיקה שצילמו אותם תוך כדי המתקן המשוגע שהן עשו וקנו להן מזכרת שלא ישכחו כמה כיף זה היה..SmileysSmileys

הסתובבנו בערך 5 שעות בפארק והשתדלנו לעשות כמה שיותר מתקנים שווים.. רומי ומורן חזרו והפתיעו את כולנו עם בובות ענקיות של בננות מחייכות ושל דונאטים שהן זכו בהן במתקנים..SmileysSmileys

אחרי שחרשנו את הפארק, עלינו על האוטובוס ונסענו לקיימברידג'. הגענו למרכז מדהים ביופיו! נראה ממש כמו בסרטים! הלכנו קודם כל לאכול ארוחת ערב בחדר אוכל שנראה כמו סרט אצולה ישן- שולחנות וכיסאות מפוארים ותמונות מרהיבות מסביב..

אחרי שאכלנו הלכנו לחדרים להתמקם. צ'יק ת'ק התמקמנו והסתדרנו (אנחנו כבר מיומנים...) ועוד לפני הפעילות ערב כבר הספקנו להתחבר עם הקבוצה הברזילאית שנמצאת פה. נועה ודנה הספיקו להתחבר עם כמה בנות ובנים וכבר ידעו הכל עליהם תוך 5 דקות.. SmileysSmileys

הלכנו לפעילות ערב שבה דיברנו והכרנו אחד את השני על פי נושאים שונים בזוגות שהתחלפו כל פעם עם ילדים מכל העולם שנמצאים איתנו פה במרכז.Smileys

אחר כך יצאנו לשחק בחוץ משחקי כדור כולנו ביחד במרכז המדהים שלנו. חלק מהילדים שיחקו.. אמיל ואור כמובן רצו ישר לכדורגל, רון וענבר דיברו עם אחת הבנות הברזילאיות, ליהי דניאלה ונויה התחברו גם הן עם כמה ילדים מהקבוצות האחרות וכל אחד עשה את הפעילות שהוא אוהב..Smileys

חזרנו לחדר כרגיל- עייפים אך מרוצים!!Smileys

מחר מתרגשים להתחיל שגרה חדשה ובטוחים שיהיה פשוט אדיר.Smileys

מתגעגעים לכולם שם בבית אבל נהנים פה בטירוף! וכמובן לא מאמינים כמה הזמן טס לנו מהר...