Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

טיול ללונדון! :)

הייי הורים יקרים שלנו!

היום היה היום האחרון שלנו באוקספורד (!!!!) SmileysSmileysSmileys

מי היה מאמין שכל כך מהר יגיע השלב שאנחנו צריכים לארוז ולהיפרד מהמקום ומהאנשים?!

אז לפני שנספר לכם על זה נספר לכם על היום המדהים שעברנו!

היום נסענו ל.. לונדון!!! SmileysSmileysSmileys

אז קמנו כרגיל ואכלנו ארוחת בוקר שדניאל האחראי הכין לנו במגורים.. רק שהפעם לא עשינו את הליכת הבוקר השגרתית שלנו אלא עלינו על ההסעה שלנו ללונדון. הגענו ללונדון למזג אוויר מ-ד-ה-י-ם!! היו שמיים כחולים והשמש יצאה אחרי שכל השבוע היה בעיקר קריר וגשם..

העיר הייתה עמוסה מאוד בגלל הקיץ והחופשה, וכמובן גם בגלל שסופ"ש, אבל לא נתנו לזה להפחיד אותנו. התחלנו בהפלגה בנהר בסירה גדולה ששם הסבירו לנו קצת על מה אנחנו רואים מסביבינו. עברנו אתרים רבים מפורסמים של לונדון כמו הביג בן למשל, ועוד מוכרים..Smileys

לאחר ההפלגה הלכנו קצת ברגל ונכנסנו לתור הארוך של הגלגל ענק - ה- "London eye".

חיכינו הרבה זמן אבל זה היה שווה את זה- כי הנוף מלמעלה פשוט מדהים !! הצטלמנו המוןןןן וראינו את כל העיר מלמעלה.SmileysSmileys

משם המשכנו למקום שנקרא" covent garden" ששם היה לנו קצת זמן חופשי להסתובב.

לא היה לנו הרבה זמן חופשי בגלל העומס הגדול שבלונדון, אבל נפצה על זה בפעם הבאהSmileys

חזרנו תשושים מהיום הארוך, חזרה לקולג' שבדרך רומי ושיר הצטרפו לרקדני רחוב אפריקאיים שהופיעו ורקדו איתן ריקוד אפריקאי! Smileys

לסיום היום הזמינו לנו פיצות:) היינו רעבים אחרי היום הארוך וכולם אכלו מלאאא משולשים Smileys

אחרי הפיצה, נפרדנו מהסגל המקומי שכל כך אהבנו וכל כך נקשרנו אליהם. היה עצוב מאוד ואפילו כמה דמעות ירדו, אבל זה רק אומר שבאמת היה לנו כיף ונתגעגע!

ממש עכשיו אנחנו אורזים את המזוודות, ועל הבוקר יוצאים כבר עם כל הדברים שלנו לפארק שעשועים מטורף שנקרא ת'ורפ פארק, ואחריו ממשיכים ישר לקיימברידג'.

שיהיה שבוע טוב לכולם שם בארץ ואנחנו פה- ממשיכים להינות!