Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

ממשיכים את השבוע עם יום רביעי

היי לכולם בארץ!Smileys

אז הנה עבר לו עוד יום באוקספורד, ואנחנו לא מאמינים שהסוף שבוע כבר מתקרב!Smileys

התחלנו את היום כרגיל בארוחת בוקר שדניאל האחראי במטבח הכין לנו.. ואז יצאנו להליכה הקבועה שלנו לקולג'. בבוקר היו לימודים כרגיל עד ארוחת הצהריים. השיעורים היו טובים ולינוי אפילו למדה איך מגישים תחזית מזג אוויר באנגליתSmileysSmileys

אחרי הארוחת צהריים הלכנו עם המדריכים המקומיים לפארק מדהים שיש פה בסביבה, ולמדנו לשחק רוגבי ובדמינגטון! שיר הפציצה ברוגבי והראתה ספורטאית לתפארת! נויה , דניאלה וליהי הכירו מלא שירים חדשים ואפילו סגנון חדש של ראפ בריטי עם ראג' ופאביו- המדריכים המקומיים..SmileysSmileys

חזרנו מהפארק לקצת זמן חופשי ברחוב האהוב עלינו ליד הקולג' שאנחנו כבר מכירים בעל פה, ואמיל הראה לכולם כמה הוא אוהב המבורגר- איך לא- של בורגר קינג..Smileys

אחרי הארוחה חזרנו לפארק לפעילות מגניבה במיוחד! המדריכים המקומיים התחבאו במקומות שונים בפארק, ואנחנו היינו צריכים למצוא אותם. כל אחד שמצאנו נתן לנו משימה ורמז למציאת הבא. המשכנו להוכיח שהישראלים הכי טובים והקבוצה של עדן, עדן, לינוי,קארין,שיר ועוד ילדים מהקבוצה הסינית ואחד איטלקי, ניצחו בענק וסיימו במקום הראשון והמדהים!!SmileysSmileysSmileys

הייתה הליכה קצת ארוכה אבל הגענו למגורים כרגיל- עייפים אך מרוצים!

לא מאמינים שעבר לו כבר עוד יום..