Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

היום השני באוקספורד:)

היי לכל ההורים שלנו בבית!

היום היה היום השני שלנו באוקספורד והוא היה מושלם! קמנו מוקדם ואכלנו ארוחת בוקר בסלון המשותף שלנו במגורים.. חיכו לנו יוגורט, פירות, לחמים, מאפים ועוד כל מיני דברים אז אכלנו טובSmileys

Smileys

אחר כך יצאנו והלכנו את ההליכה הקבועה שלנו (שכבר התחלנו להתרגל אליה) מהמגורים לקולג' עצמו, ששם אנחנו נבלה את רוב היום שלנו בשבוע הקרוב..

עשינו את המבחן של חלוקה לרמות באנגלית ואחרי זה אכלנו ארוחת צהריים.. כמובן שבזמן הזה הספקנו להתחבר עם עוד ילדים מהקבוצה הסינית וחלק מהאיטלקים שישבו לידינו בשולחן..

אחרי הארוחה היה לנו קצת זמן לחכות אז אמיל ולינוי ניצלו אותו למשחק סנוקר בשולחן שיש לנו במועדון המשותף בקולג'..Smileys

משם הלכנו קצת ברגל עם שני המדריכים המקומיים- וויל ופאביו, שדניאלה ונויה הספיקו להתחבר עם וויל ואפילו לעשות איתו סלפי Smileys

נסענו כמה דקות באוטובוס שלנו ביחד עם הקבוצה הסינית וחלק מהקבוצה הצרפתית לאולם באולינג ושם התחלקנו לקבוצות ושיחקנו ! חנה הפגינה כישורי באולינג מרהיבים וניצחה !Smileys

אחרי ששיחקנו וכמובן שהצטלמנו במלאאא תמונות סלפי, חזרנו לארוחת הערב בקולג'.

אחרי הארוחה הייתה לנו פעילות עם כל הילדים מכל העולם. התחלקנו לקבוצות והיינו צריכים להמציא ביחד המצאות חדשות ומגניבות, לצייר אותם ולדעת להסביר עליהם מול כולם (הכל באנגלית כמובן..) השופטים היו המדריכים המקומיים שהיו צריכים להחליט מי מהקבוצות חשב על הרעיון הכי טוב..

השופטים הכריזו על שלושת המקומות הראשונים מכל הקבוצות (והיו הרבה מאוד) ובשלושת המקומות הראשונים זכו קבוצות שהרוב מהם היו ישראלים !!!

SmileysSmileysSmileys

ובמקום הראשון והמדהים (!!!) זכתה הקבוצה של אמיל, לינוי, קארין,שיר, עדן טל ועדן עובדיה שהמציאו המצאה אדירה וזכו אפילו בפרס !Smileys

בסוף הפעילות חזרנו עם ת'יאו המדריך שלנו חזרה למגורים מותשים אך מאוד מאוד מרוצים מהיום הכיף שעבר עלינו!