Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

היום הראשון והאדיר שלנו!

היי לכל ההורים בארץ!!Smileys

עבר עלינו יום ראשון מטורף!! כולנו עייפים אך מרוצים! Smileys

אחרי שנפגשנו בשדה ונפרדנו מכם התחלנו את דריכנו בהתרגשות אדירה !! עברנו את כל התורים ממש מהר ורומי ומורן כבר היו עם קוצים להגיע לקרוע את הדיוטי פרי!Smileys

אחרי שכל הבנות קנו מלאא והבנים אכלו מלא, סוף סוף הגענו לגייט ועלינו למטוס !Smileys

נחתנו בלוטון שהיה מזג אוויר קריר ואפילו ירד קצת גשם.. האוטובוס אסף אותנו ונסענו שעה וחצי עד שהגענו לאוקספורד שהתגלתה לנו כעיירה מדהימה שנראית ממש כמו בסרטים !

הלכנו בזריזות לאכול צהריים עם המדריכים המקומיים שכבר ממש התחברנו אליהם, וללינוי אפילו יש כבר לחיצת יד מיוחדת רק לה ולמדריך המקומי ת'יאו.

Smileys

אחר כך היה לנו קמת זמן פנוי וכמובן שניצלנו אותו ל- שופינגגג ! כל הבנות השתלטו על פריימארק וכמובן על איזה שייק טעים בסטארבקס.

אחר כך הלכנו להיות קצת בחדר המשותף של כולם בקולג', ופתאום הגיעו מלא ילדים מהקבוצה הצרפתית והתחברנו אליהם ממש. ליהי אפילו קצת בלבלה אותם כי הם חשבו שהיא פורטוגזית!

ישר משם הלכנו לאכול ארוחת ערב, ואחריה היינו עם מלא ילדים מהעולם בחדר המשותף, ששם שיר ישר חיברה בין כולם עם מלא צחוקים שעשתה איתם!Smileys

חזרנו למגורים מותשים ועייפים אך מרוצים! כולם הלכו להתקלח ולהתארגן ואז חלקינו ראינו את משחק הגמר של היורו בסלון המשותף שלנו במגורים.

הלכנו לישון אחרי יום ראשון מדהים ומרגש ! וצוברים כוחות למבחן לרמת אנגלית שיש לנו בבוקר.

מאחלים לכולם לילה טוב ומחכים להמשך!