ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום רשמי אחרון בניו-יורק!!

לילה טוב לנו ובוקר טוב ישראל!!Smileys

אנחנו בדיוק מסיימים את יומנו האחרון הרשמי בארה"ב!!
לא להאמין איך עבר הזמן וכבר מחר אנחנו מתחילים את דרכנו הביתה..

היום היה לנו יום כיפי במיוחד, הספקנו ליהנות מהחנויות והמקומות שטרם ביקרנו בהם כמו שצריך. Smileys

התחלנו את היום שלנו בארוחת הבוקר, והיום באופן מפתיע הייתה לנו גם גלידה טעימה.
מארוחת הבוקר, המשכנו לפעילות סיכום של הקבוצה שארגנה לנו קרן המדריכה. סיכמנו איך עברה עלינו התקופה, אכלנו עוגיות וקבלנו מזכרות.Smileys

ממסיבת הסיום שלנו המשכנו לשדרה החמישית, רכשנו והשארנו חותם בכל החנויות ובעיקר בזבזנו עד הפרוטה האחרונה.

מהשדרה החמישית המשכנו לסנטרל פארק לנק' בה עוד לא ביקרנו בעבר, והיה ממש נחמד לנוח קצת ולהסתובב בפארק.

אחרי המנוחה והתמונות בסנטרל פארק עברנו לטייל עוד קצת בטיימס סקוור הכיכר האהובה עלינו ביותר במנהטן.
טיילנו, הצטלמנו ושוב כמובן גם קצת רכשנו והמשכנו לכיוון המרכז לארוחת הערב האחרונה שלנו בניו יורק!

אכלנו מנה עיקרית וקינוח ועלינו לחדרים מעט לנוח.

לאחר המנוחה הקצרה, החלנו במלאכת האריזה הלא פשוטה בכלל.Smileys

עכשיו אנחנו מבלים קצת במרכז, עם הילדים האחרים ומתחילים להתרגל לרעיון שמחר בבוקר אנחנו עוזבים.

רק תזכורת קטנה כדי שתדעו מתי להגיע לאסוף אותנו, אנחנו טסים בטיסת אל-על ly028 אנחנו יוצאים מניו-יורק ב13:20 מחר ונוחתים בשדה התעופה בן גוריון בטרמינל 3 בשעה 7:00 בבוקר שעון ישראל ביום שני 10.8.15.