ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום שישי - היום ה20 שלנו בארה"ב!!

שבת שלום משפחות יקרות!Smileys

שבוע שלם נוסף עבר וחלף לו והיום היה היום השישי האחרון שלנו בארה"ב!!!

אז היום החל כבכל יום שגרתי בארוחת הבוקר שלנו. אכלנו, שבענו והתחלנו את היום הארוך והכיפי שהיה לנו היום.
לאחר ארוחת הבוקר, המשכנו לכיתות הלימוד למבחני סוף הסאמר סקול, המבחנים היו בכתב ובע"פ ואנחנו מקווים שנהיה מרוצים מהתוצאות! ללא ספק כבר הרגשנו שאנחנו מבינים טוב יותר וכותבים בקלות..
לאחר המבחנים, נשארנו בכיתות הלימוד לצפייה משותפת בסרטים שונים, כמובן באנגלית וללא תרגום!Smileys

מהסרט המשכנו לארוחת הצהריים, אכלנו ועלינו לחדרים להתכונן ליציאה לטיול.

יצאנו היום לסייר באי מיוחד הממוקם במרכז מנהטן בסמוך לסטטן איילנד וכמובן לפסל החירות, האי נקרא "governors island"   ובעברו הרחוק שימש בית למהגרים לארה"ב וכיום משמש אתר תיירותי בעל מבנים עתיקים ונוף מרהיב.
האי כולו מדשאות רחבות והוא מציע אטרקציות רבות, חלקנו שתינו מילשייק בשמש הנעימה והנוף היפה, חלקנו בחרנו לנצל את הזמן לסיור באי וחלקנו שכרנו רכב המונע ע"י פדלים אז בהחלט עבדנו קשה Smileys

לאחר השהייה באי, המשכנו עם המעבורת בחזרה למנהטן, שם המשכנו לרכבת ובחזרה למרכז.

בקולג' קידשנו את יום השישי, את החלה והתירוש ואכלנו את ארוחת השישי שלנו בחדר האוכל.Smileys

לאחר הארוחה המשכנו לחדרים להתארגן לערב הסיום שלנו ולמסיבה של כל המרכז!
התארגנו, התייפייפנו והגענו יפים ויפות לערב הסיום, הקריאו בשמנו, קיבלנו תעודות והחלה המסיבה המסורתית של שישי בערב!

חילקו לנו סטיקלייטים והמסיבה החלה אך לפתע הפציע ניצוץ מזערי מבימת הריקוד ומיד כולנו פונינו החוצה, הגיעו כבאים והחל נוהל שריפה במרכז.

כמובן שאנחנו בעיקר היינו עסוקים בצילום כמויות הכבאים שהגיעו לבושים במיטב מחלצותיהם וכל זאת על מנת להצילנו מהגיץ המאיים!!Smileys

אחרי המבצע שלא יבייש אף מבצע שהתקיים בישראל ולאחר עזיבת כוחות החילוץ, עלינו חזרה לרחבת הריקודים לעוד מעט זמן במה.

הסתיים הדיסקו הדרמטי ומשם המשכנו לרחבת הדשא לעוד קצת שיחות עם הילדים מהעולם שעוזבים גם הם.

עכשיו אנחנו בדרכנו לישון ומתרגשים מאוד ממחר, היום האחרון הרשמי שלנו בניו-יורק!!!Smileys