ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום שלישי- טיימס סקוור וMOMA!!

שלום לכל היקרים לנו!Smileys

ברגעים אלו מסתיים יום שלישי- היום העשירי שלנו בניו-יורק!!

היום היה לנו יום עמוס וחוויתי.

התחלנו את היום בארוחת הבוקר והמשכנו לשיעורי האנגלית שלנו כאן בקולג' סנט פיטרס.

לא להאמין שעוד מעט כבר לא נקום בבוקר ללמוד אנגלית.. איך הזמן חלף מהר!!Smileys

לאחר שיעורי האנגלית המשכנו לארוחת הצהריים שהיום בשונה מתמיד הייתה מיוחדת, הכינו לנו הפתעה "ברביקיו" של המבורגר, נקניקיות, סלט פסטה, סלט ירקות, שעועית וכמובן המבורגר צמחוני שהיה מעולה!Smileys

אכלנו בשמש הנעימה, עלינו לחדר לנוח מעט ויצאנו למנהטן המהממת לעוד יום של טיול!Smileys

היום טיילנו תחילה במוזיאון המפורסם "moma"  שזה בעצם קיצור של מוזיאון לאומנות מודרנית.

חלקנו מאוד התחברו למוצג במוזיאון, סיירו בששת הקומות, קראו, צילמו והתרשמו מאוד וחלקנו בחרנו לצלם את עצמנו במוזיאון (טוב, זאת גם חוויה בפני עצמה)..

מהמוזיאון המאלף עברנו לסייר במקום הכי מואר בעיר "הטיימס סקוור"! ביקרנו שם בחטף בשבוע שעבר אבל היום היינו שם במשך כשעה וחצי וצילמנו תמונות מרהיבות. כמובן שגם רכשנו כי הרי טיול טוב לא טוב אם לא קנינו דבר מה קטן..Smileys
מ"הטיימס סקוור" חזרנו לקולג' לארוחת הערב, אכלנו והמשכנו לחדר מעט לנוח מהיום שעבר עלינו..

רובנו המשיכו לפעילות ערב בדשא מתחת לבניין בו אנו ישנים וחלקנו פשוט הרגישו שזה הזמן לצלול לשנת היופי שלנו..

לא מאמינים שעוד מעט ואנחנו כבר נפגשים שוב..