ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום שבת - פסל החרות והפתעות!

שבת שלום לכולם בארץ!Smileys
מה שלומכם? מקווים שעבר עליכם סופשבוע כיפי כמעט כמו היום שלנו היום..
אנחנו בעיצומו של סוף השבוע כאן בניו-יורק המהממת!

היום עבר עלינו יום מלא בחוויות ובאתרים שהם "שם דבר" כאן בארה"ב.Smileys
התחלנו את הבוקר בארוחת הבוקר הטעימה, בימים האחרונים מכינים רק לקבוצה שלנו ירקות חתוכים וביצים קשות ובייגלים טעימים אז אנחנו בהחלט נהנים מארוחת הבוקר.

לאחר ארוחת הבוקר, אספנו את ארוחת הצהריים הארוזה שלנו כל אחד והסנדוויץ' שלו והתקדמנו אל עבר תחנת הרכבת.

נסענו תחילה לאנדרטת ההנצחה של ה9/11 האנדרטה שמנציחה את אסון מגדלי התאומים.
האנדרטה היא בעצם שתי אנדרטאות זהות אשר ממקומות במקום בו שכנו מגדלי התאומים. היינו צעירים מאוד כשהאסון ארע וקרן המדריכה הסבירה  לנו מעט על מה בדיוק קרה באסון, מי האחראי לו ועוד פרטים שעניינו אותנו.Smileys

האנדרטאות ממחישות יפה איך המים קורסים פנימה ממש כמו שהבניינים קרסו ברגע, ומסביב לאנדרטאות שמות כל ההרוגים בפיגוע. כדי להתחבר למקום, כל אחד מאיתנו בחר שם של אדם אחד וחשב עליו לכמה דקות. זה היה מרגש ומעט חיבר אותנו יותר למקום.

לאחר הביקור באנדרטה המשכנו לכיוון אליס איילנד ופסל החרות.Smileys
הלכנו מרחק קצר כשבדרך עברנו במרכז הסחר העולמי וכולנו התפעלנו מהבניין הענק שמתנוסס מעל ראשינו..

הגענו לפסל החרות, נחנו מעט בפארק והתחלנו את דרכנו לפסל. התורים היו ארוכים אבל זה היה שווה את ההגעה.
נסענו במעבורת שהובילה אותנו ישירות לפסל המהמם, שמענו קצת הסבר על המתנה הנפלאה של הצרפתים ועל החירות שהפסל מסמל. אכלנו את הארוחות צהריים שלנו בפיקניק שערכנו ברחבת הפסל והמשכנו לתמונות מכל כיוון וזווית. Smileys
חזרנו במעבורת והתקדמנו לכיוון וול סטריט ואזור הבורסה של ארה"ב, עברנו ליד השור המפורסם וכולנו הנחנו את שתי היידים על השור כי השמועה אומרת שמי שמניח את ידיו על השור הזהוב הכסף זורם אליו.. אז מהרנו להניח את ידינו ובנתיים אנחנו עוד מחכים..Smileys

חלפנו על פני הבורסה של ארה"ב, פגשנו את הפסל של קנדי והמשכנו לאזור המועדף עלינו – קניות ברחוב ברודווי.
היום ביקרנו בכל-בו הידוע "סנטורי 21", כל-בו שכולל 6 קומות ומציאות נפלאות. חלקנו רכשנו רכישות מוצלחות וחלקנו רכשנו במקדולנדס ודנאקין דונאטס.

המשכנו למרכז לארוחת הערב וקינחנו בגלידה עם תוספות בחדר האוכל.Smileys

בפעילויות הערב היינו פעילים במיוחד וכעת אנחנו בפרידה מהמקסיקנים האטרקטיביים שאיתנו כל השבוע האחרון ומחר עוזבים אותנו.

מחר מחכה לנו יום של כיף עמוס במיוחד, נעדכן באותו מקום ואותה שעה.

שבוע טוב,
אוהבים עד ניו-יורק וחזרה.