ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום שישי בניו-יורק!!

שישי שמח ושבת שלום לכולם!Smileys

ברגעים אלו אנחנו מסיימים את היום השישי שלנו בניו-יורק.. לא להאמין איך עובר הזמן שנהנים!!
אז היום כהרגלנו פתחנו בארוחת הבוקר ולאחריה המשכנו לשיעורי האנגלית האחרונים לשבוע זה!Smileys

המשכנו לארוחת הצהריים, אכלנו ספגטי עם רוטב עגבניות, סלט כרוב, סלט ירקות, נאגטס, תפוחי אדמה בתנור וקריספי דג למי שרצה.

לאחר ארוחת הצהריים התארגנו במהירות ויצאנו לכיוון הרכבת למרכז ה"אפר איסט סייד" של ניו-יורק.Smileys

ברובע היוקרתי ביותר בעיר, ביקרנו במוזיאון המטרופולין לאומנות. מוזיאון שהוא שם דבר בעיר עבור תיירים מכל העולם.

במוזיאון היו 3 קומות עמוסות בדברי אומנות, אופנה ופסלים עתיקים. בנוסף, ישנו חלק במוזיאון שמציג את מצרים העתיקה וכולל שרידים שהוצאו מפירמידות לפני מאות שנים.
המוזיאון מרתק! חלקנו התעניינו יותר וחלקנו פחות.. אך כולם סכמו שזו הייתה חוויה!Smileys

ביציאה מהמוזיאון, מצויות המדרגות המפורסמות שמופיעות בסדרות טלוויזיה רבות כמו "גוסיפ גירל" וכן הלאה
והצטלמנו כל הקבוצה ולרגע הרגשנו שאנחנו חיים בסרט.Smileys

המשכנו לכיוון הסנטרל פארק ושם ישבנו לנוח מעט ליד המזרקה המפורסמת ביותר בפארק.
מזרקה שבה צולמו סרטים הוליוודים רבים וכן גם אנחנו הצטלמנו!Smileys

ביציאה מהסנטרל פארק ביקרנו בסטרוברי פילדס והאנדרטה לזכר ג'ון לנון. היה מרגש וכולנו הכרנו את המילה imagine  והשיר המפורסם.

המשכנו למרכז, שם הגענו וקידשנו את השבת עם לחם ומיץ ענבים כשר שסיפק לנו מנהל המרכז המקסים!

אכלנו ארוחת ערב ומהרנו להתארגן למסיבה המסורתית של שישי בערב, התלבשנו, התחתכנו והרמנו את הרחבה עם תנועות ואנרגיה שיש רק לנו!!Smileys

עכשיו אנחנו בדרכנו לישון את שנת היופי שלנו כדי לצבור כוח ליום העמוס שלנו מחר..