ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום שלישי- ברוכים הבאים למנהטן!

היי ישראל!Smileys

ברגעים אלו מסתיים היום השני הרשמי שלנו בניו-יורק!

היום היה לנו יום עמוס ומעניין במיוחד..Smileys

התחלנו את היום כהרגלנו בארוחת בוקר, שתינו קפה / שוקו ואכלנו קורנפלקס.

לאחר ארוחת הבוקר, המשכנו לשיעורי האנגלית שהיום היו מאתגרים יותר והכרנו ילדים חדשים מהקבוצות שנבחנו אתמול.

לאחר הלימודים מהרנו לארוחת הצהריים וממנה עלינו מהר לחדר להתארגן ויצאנו לכיוון מנהטן!
מרוגשים ושמחים ירדנו מהרכבת בסמוך לשדרה החמישית וברודיי והיה מאוד מרגש לבקר סוף סוף במרכז העיר.

מהר מאוד התרגלנו לעומס ולתחושה של עיר ללא הפסקה.
התחלנו ללכת לבניין האמפייר סטייט המפורסם שהיה ממש כחמש דקות הליכה.Smileys
הגענו לבניין המרשים והחלנו בעלייה במעלית הראשונה ולאחר מכן השנייה ולבסוף ראינו את הנוף המרהיב והעוצר נשימה של העיר ניו-יורק, אנחנו מצרפים תמונות כדי שתהנו ממנו איתנו.

הצטלמנו בנייד מכל הכיוונים, הסרטנו סרטונים, שלחנו לחברים והתקדמנו לעבר רחוב 34 שם החלטנו לפשוט על

החנויות האהובות עלינו ולסיים את הטיול בעוד שקית של ויקטוריה סיקרט וחברותיה לאוסף.
רכשנו ועמדנו בזמנים וחזרנו למרכז מחוייכים ועייפים.

היום לא נגמר כי מיד עלינו לארוחת הערב שממנה המשכנו לפעילויות הערב השונות.

היום כבר אפשר לומר בוודאות אחרי יומיים של הכרות שהאטרקציה הכי טובה בפעילות הערב היא המקסיקנים והבנות בקבוצה בהחלט נהנות מהפעילות.Smileys

עכשיו אנחנו בדרכנו למיטה ולישון אז נפרד מכם בשלב הזה.