ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

היום הרביעי שלנו בבוסטון :)

שלום לכולם,

אנחנו ברגעים אלו בסיומו של היום הרביעי שלנו כאן בבוסטון החמה והיפה.Smileys

היום התחיל כבכל יום בארוחת בוקר עשירה וטעימה.

המשכנו ללימודים, חלקנו רצו לאתגר את עצמם עוד יותר ועלו לכיתה ברמה גבוהה יותר ואכן אנחנו מרגישים את הקושי.

לאחר הלימודים, אכלנו ארוחת צהריים שכללה את כל המאכלים האהובים עלינו.Smileys

אחרי ששבענו ולמדנו, הגיע הזמן לטייל בעיר.

היום טיילנו יחד עם האיטלקים והסינים.
תחילה ביקרנו בחנות הכל-בו "מרשל'ס" ורכשנו מציאות משתלמות במיוחד!!Smileys
לאחר מכן המשכנו את הסיור שלנו באצטדיון ה"רד סוקס" שזוהי קבוצת בייסבול מאוד מפורסמת בבוסטון, ביקרנו בתוך האצטדיון, בחדרי השחקנים, בחדרי הכתבים, הצטלמנו והתרשמנו מאוד. ללא ספק התחשק לנו לשחק בייסבול Smileys

לאחר סיור באזור האצטדיון ובחנות המזכרות הענקית. חזרנו למרכז לארוחת הערב.Smileys

אכלנו ארוחת ערב, שבענו והמשכנו לפעילות הערב שכללה: פיניאטה, כדורסל, משחק אונו משותף והכי חשוב – just dance ב-WII שגרם לכולנו לרקוד ואפילו לבנים במרכז! Smileys

עבר עלינו יום ארוך עם סיום משמח במיוחד בו הכרנו ברזילאים חמודים ששיתפו איתנו פעולה בתחרות הורדת ידיים והובסו כמו כל המרכז על ידי ירין החזק!Smileys

בקרוב אנחנו הולכים לישון ומתכוננים כבר ליום החמישי שלנו בארה"ב..