ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

היום הראשון והשני בארהב!!!

היי לכולם בארץ!!Smileys
מה שלומכם?

אנחנו בדיוק לקראת סיום היום השני שלנו בארה"ב והגיע הזמן שנעדכן אתכם בחוויות שעברנו עלינו ב24 השעות האחרונות.. וגם קצת לפני..Smileys

אז אתמול בערך בשעה הזו נחתנו בניו-יורק אחרי טיסה ארוכה מאוד. נחנו, הכרנו לעומק את הקבוצה ובעיקר יאמר לזכותנו התנהגנו מאוד יפה במהלכה ואפילו הדיילות ציינו אותנו לשבח!Smileys

אחרי הטיסה, מתרגשים ונפוחים משינה התקדמנו לעבר ביקורת הדרכונים שם התפצלנו (כל אחד והדרכון שלו / המזל שלו :) ).Smileys
נפגשנו שוב לקראת איסוף המזוודות שכבר חיכו לנו בצורה מסודרת ליד המסוע.
יצאנו לאולם של הטיסות היוצאות ושם פגשנו את קייל המדריך שליווה אותנו לאוטובוס ומעט יותר מרגש – פגשנו גם את מאור שלנו שחיכה לנו עם דוד משה, נפרדנו ממשה ויצאנו לדרך...Smileys

הדרך לבוסטון לקחה קצת יותר זמן מהמשוער עקב עבודות בכביש, אך הנהג שלנו היה מקסים והעביר לנו את הזמן עם מוזיקה, מזגן ועצירת ביניים במקום בו כל אחד מצא את מבוקשו.Smileys

הגענו לבוסטון באזור השעה 24:00, התמקמנו בחדרים, כולם השתבצו לפי בקשותיהם, קיבלנו מגבות, סדינים נקיים, כריות ומאווררים. רובנו בחרו להתקלח ואז למיטה לישון שינה עמוקה.

קמנו בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר שכללה מגוון של לחמים, מטבלים, חביתה, ירקות ועוד. אכלנו והמשכנו למבחן האנגלית.

רובנו טענו שהיה מבחן מעולה, נשאר אופטימיים ומחר נגלה את התוצאות Smileys
המשכנו לשיחת היכרות עם ריי מנהל המרכז וסיור קצר בקמפוס כדי להכיר אותו קצת יותר לעומק.
לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים.

והמשכנו לפעילות אחר הצהריים. בפעילות הבנות של הקבוצה עם המדריכה קרן והמדריכה פראנה יצאו ל"קווינסי מרקט" לשעתיים של שופינג והבנים שהביעו פחות התעניינות בנושא נשארו לשחק משחקי היכרות עם הקבוצה החדשה מסין.Smileys

עכשיו בדיוק סיימנו את ארוחת הערב ואנחנו בדרכנו לפעילות ערב שכוללת את כל הילדים במרכז מסין, יפן, גרמניה, צרפת, איטליה ועוד.. סה"כ אנחנו 10 קבוצות מכל העולם אז הולך להיות מעניין במיוחד.Smileys

מחר אנחנו ביום לימודים בבוקר ואחר הצהריים באקווריום של ניו אינגלנד.. נעדכן בהמשך..