מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום העשירי 4/5/15


התחלנו עוד יום של לימודים ופעילויות במרכז, פצחנו בארוחת הבוקר ומשם הלכנו לשיעורים.
ביום ראשון חלקנו חוזרים הביתה וחלקנו נשארים לעוד שבוע, מי שחוזר כבר מתחיל להריח את הסוף... עוד פחות משבוע!! אז נשארו ממש עוד 3 שיעורים עד המבחן המסכם!

אחר כך הלכנו לארוחת הצהריים, קיבלנו זמן פנוי להסתובב עוד קצת בעיר ולהכיר עוד חברים חדשים. אתמול הגיעו קבוצות מספרד, שוודיה והונג-קונג! אחר הצהריים המשכנו לפעילויות, בחרנו בפלאש מוב (שזה ריקוד קבוצתי מגניב) ואחר כך הצגנו עוד במרכז העיר או בפעילויות אלתור ומשחק בפארק. כל הקבוצות אילתרו ונהנו!

וגם אחרי עשרה ימים זה קרה! הבנים שלנו למדו לראשונה בחייהם לכבס בגדים!!! הפרידו כביסה, הכניסו סבון, ייבשו קיפלו!!! כל הכבוד להם! מעכשיו הם יכולים לעשות כביסה בעצמם גם בבית Smileys

מחר אנחנו קמים מוקדם- יש לנו יום עמוס! ניסע ללונדון, נלך למדאם טוסו ואחר כך ישר למחזמרwicked...בערב נפגשנו לסיכום יום- ליאור ועומר הנהדרים הכינו הסבר קצר על המחזמר של מחר כדי שנגיע מוכנים! אכלנו פיצות מעולות ושתינו קולה.. שיחקנו משחק פתקיות תחרותי ומצחיק.היה לנו ערב גיבוש כיפי!Smileysמתרגשים לקראת מחר בו תערך תחרות התמונה המוצלחת במדאם טוסו- יש למה לצפות.... תוצרים יעלו מחר... לילה טוב!

פולה ונועה
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה