קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום השביעי 4/7/15

יום שבת! הטיול הראשון מחוץ לקמפוס...

7:45 בבוקר שאצל כולכם השעה הייתה 9:45 בבוקר, כולנו היינו על הרגליים, עם שקיות של ארוחת בוקר וצהריים ארוזות, מוכנים לעלות לאוטובוס, בנסיעה הראשונה שלנו ללונדון!!

הייתה לנו נסיעה דיי ארוכה (הרי זה לא כמו בישראל) והמשכנו את שינת היופי באוטובוס. התעוררנו בדיוק ליד הביג בן, וצילמנו קצת תמונות מהאוטובוס. עשינו סיור רגלי בעיר- בבית הפרלמנט, WESTMINSTER ABBEY, ארמון המלכה ו'טראפלגר סקוור' והכי כיף שהיה לנו מזג אוויר ישראלי- 27 מעלות והיה חם ונעים. ממש לא מה שציפינו מאנגליה הקרירה.

'לונדון כן מחכה לי....'
לונדון אכן חיכתה לנו, ואפילו המלכה אכלה את ארוחת הצהריים שלה בזמן שבאנו לביקור מחוץ לארמון באקינגם, את זה למדנו היום- שכאשר הדגל הוא על התורן ומתנופף אז המלכה נמצאת בממלכה ואכן אוכלת את ארוחת הצהריים שלה.
ראינו את תהלוכת התזמורת של המלכה בלייב וגם עשינו איתם סלפי (לא שהם הסכימו, אבל עדיין עשינו זאת).

לאחר מכן הלכנו ללונדון איי, הגלגל הענק ממנו ניתן לראות את כל לונדון. ההמתנה הייתה ארוכה והשמש לא הועילה וחלקנו אף השתזפנו מעט. ההתרגשות הייתה כל כך גדולה שהזמן עבר מהר, חלקינו כבר לא הסתכלנו על השעון יותר. אבל ההמתנה הייתה שווה. יצאנו לסיור הרגלי עם עוד הרבה קבוצות מכל העולם, אך קיבלנו קרון משלנו, קרון הכבוד הישראלי. עשינו המון תמונות והתרגשנו, התלהבנו והשכלנו גם.

לאחר הגלגל הענק התחלנו להתכוונן חזרה הביתה (אחרי שבוע זה כבר קצת מרגיש ככה). היום הארוך, החם והכיפי הזה דיי התיש אותנו, ונסיעה של שעתיים חזרה הביתה בא לנו בטוב, אחרי כמה דקות האדרנלין ירד והעייפות השתלטה.. ומהר מאוד כל הישראלים באוטובוס כבר נרדמו..

הגענו לקולג', הלכנו לאכול ארוחת ערב, היום היה המבורגר עוף.. יאמיי

עייפים מאוד נפגשנו לשיחת סיום יום, כולנו נהנו ושמחנו מאוד כי מחר יש לנו טיול נוסף לברייטון!!!!
נלך גם לאקווריום תת-ימי

**התחלנו משחק חדש, ובו לפני כל טיול על 2 תלמידים ללמוד על היעד וביום הטיול להעביר הדרכה קצרה על היעד ולתת 10 עובדות שלא כולם ידעו--בשפה האנגלית!!
לא יכולה לחכות כבר למחר...