קיימברידג′ קלייר קולג' 28.6.2015 שבועיים

היום הראשון 28/6/15

היום הראשון עבר בהצלחה, או שבעצם אנחנו עדיין ביום בראשון?!Smileys

אז...אחרי שעברנו לילה לבן סטייל 'קמפוס' בשדה התעופה בן גוריון עם בילוי קל בדיוטי פרי (שבאופן מפתיע החבר'ה לא קנו הרבה דברים), המתנה לעלייה למטוס וטיסה קצרה (בת 5 שעות), נחתנו בלונדון הקרירה והנעימה.

ירד עלינו טפטוף קל של גשם, מבחינתנו זה היה הכנה לשבוע החם שהתחזית הציגה. Smileysאבל זה לא הכעיס אותנו.
בשדה התעופה לוטון הגיעו 2 נהגים נחמדים שבאו לאסוף אותנו, הנעימו לנו במוזיקה נחמדה ואפילו ניסו להצחיק את הילדים בכל מיני עובדות מצחיקות על קיימברידג'.
הגענו לקולג' שם פגשנו את נעם המנהלת המקסימה שלנו שכבר שלטה בכל העניינים וסיפרה לנו איפה נמצא כל דבר ועם מי להתחבר!

הצוות של EF חיכה לנו עם צוות שלם ונחמד שעשה לנו קליטה מהירה ומקיפה שלא השאירה לנו מקום לשאלות נוספות, הצוות האנגלי מאוד שמח שהילדים לא היו צריכים בכלל את העזרה שלי (המדריכה הישראלית) בכדי שיתקשרו עם הילדים והחמיאו לי על הרמה הגבוהה של החבר'ה הישראלים. אין ספק שאנחנו קבוצה טובה, מגובשת וחייכנית.
קיבלנו חדרים כולנו יחד באותו המבנה ,חדרים צמודים אחד לשני, ממש כיף והכי כיף שהם ממש צמודים לחדר האוכל ;). קיבלנו לארוחת צהריים סנדוויצ'ים ארוזים ואז כולם הלכו לסדר את החדרים והדברים וגם לנוח מעט.
מאוחר יותר לקח את חלקנו מדריך נחמד (כל צוות המדריכים ממדינה אחרת בעולם ודוברי שפות נוספות) לסופר קטן צמוד לקלייר קולג' לקנות תמרוקים וחטיפים ועשה לנו גם סיור קטן באזור היפיפה שאנו נמצאים בוא.

בלי לשים לב וכבר הגיעה שעת ארוחת הערב! בכדי להגיע לארוחה הלכנו דרך רחובות ממש מדהימים ויפים שגרמו לנו להרגיש את המקום אפילו עוד יותר. ובתוך האוניברסיטה הגדולה התיישבנו יחד לאכול את ארוחת הערב הראשונה
שלנו כאן! עייפים וסחוטים חזרנו למרכז והלכנו לערב סרט, שלאט לאט הילדים כבר לא יכלו לשאת, אז הלכנו לישון מוקדם.
הילדים התחברו כבר לקבוצות מאורוגוואי, ברזיל, פולין והולנד וזה לא הסוף..הם כולם מתרגשים ורק מחכים ליצור עוד חברויות עם ילדים מכל העולם.

הבוקר קמנו רעננים ועם כוחות חדשים, אחרי ארוחת בוקר קלילה, צעדנו למבחן שברגע זה הילדים עושים אותו.
מתרגשים ומוכנים להתחיל בלימודים כבר.
אז...אנחנו נהנים ולומדים. שיהיה לנו ולכולם יום טוב וכמובן הצלחה במבחן :)