לונדון ברונל Discovery 2.8.2015

יום 14- מה, כבר נגמר?!‎

היום קמנו ליום טיול אחרון בסאמר סקול!
התחלנו עם ארוחת בוקר, ומשם ישר נסענו לעיר 🌟אוקספורד! 🌟
הסתובבנו ברחבי העיר, ובעיקר במקומות המאפיינים את העיר- אשר מפורסמת בגלל האוניברסיטה היוקרתית אשר נמצאת בין האוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם.🎓  בסיור המדריכים הסבירו לנו שהאוניברסיטה מורכבת מ38 בתי ספר, ובדרך ראינו את הספריה שמונה כ-600,000 ספרים, את הגנים ומגרשי הספורט הענקיים, מבנים עתיקים שנבנו לפני כ-1000 שנים.

לאחר שהסתובבנו והכרנו את העיר מקרוב, נותר לנו זמן חופשי לקניות אחרונות. העיר אוקספורד מדהימה, וגם באיזור המרכז הקניות, היו מלא דוכנים של אוכל, גלידות🍦, מופעי רחוב🎩, ומלא מזכרות מיוחדות!

חזרנו למרכז מלאים במרץ לערב אחרון באוניברסיטת ברונל!!

אכלנו ארוחת ערב אחרונה, ויצאנו לפעילות פרידה רק של הקבוצה הישראלית, מעין פעילות של חיבור והערכה אחד כלפי השני, לפני שאנו נפרדים.

עכשיו הילדים בפעילות ערב האחרונה במרכז, ומחר... הטיסה. אנו עוזבים כאן ברגשות מעורבים- אמנם מתגעגעים הביתה, אך נקשרנו אחד לשני, ובהחלט התחלנו כבר לראות את הבכי של הפרידה. 😭😭

מחר נצא בבוקר לשדה התעופה,
אנו מזכירים לכם, הורים יקרים, הטיסה שלנו היא טיסה מספר LY212, אנו נוחתים בשעה 19:50 לפי שעון ישראל, ביום ראשון בערב, קחו בחשבון שאנו ננחת ונעבור בביקורת דרכונים וניקח את המזוודות.