לונדון ברונל Discovery 2.8.2015

יום שלישי- לימודים, רדינג, שופינג =)

היי הורים ומשפחה אהובה שלנו!!Smileys

אנחנו כאן בברונל כבר ביום השלישי, ומתחילים להרגיש כמו בבית.
הילדים מכירים את כל המקומות ונקודות המפגש, מכירים לאט לאט חברים חדשים ומדברים איתם באנגלית,
ואפילו לאוכל התחלנו להתרגל!

היום הילדים שובצו לכיתות הלימוד שלהם, והחל יום הלימודים הראשון! המורים הציגו את עצמם והכרנו חברים חדשים, והתחלנו את החלק האקדמי של הסאמר סקול =)

לאחר שסיימנו את השיעור הראשון שלנו, התארגנו זריז ונפגשנו בנקודת המפגש- ויצאנו לטיול בעיר רדינג!!
השם הזה מוכר לכולנו- מעיר זו הגיע הפוליטיקאי והמשפטן היהודי- הלורד רופוס דניאל אייזקס, שהיה מעורב בהקמת מפעל החשמל בארץ ישראל- ועל שמו נקראת תחנת הכוח- רדינג!!

הגענו לעיירה הציורית והנעימה- שם נכנסנו למוזיאון המקומי שמסביר קצת על העיירה ומשם יצאנו לזמן חופשי של שופינג וחקירה של המקום...ההתרגשות הייתה מאוד מאוד גבוהה! פעם ראשונה של free time!!!!!Smileys

לאחר נסיעה קצרה חזרנו לקמפוס עייפים אך מרוצים ישירות לארוחת הערב.
ישבנו כולם ביחד לאכול, שיתפנו ברכישות החדשות ונחנו מעט.
משם, הלכנו לפעילויות עם כל שאר הילדים- scavanger hunt ובמקביל פעילות של fashion show...היה ממש כיף והילדים שיתפו פעולה והרימו את כל האווירה!!!Smileys

משם יצאנו לזמן התארגנות לשינה ולילה טוב!
זהו בינתיים, מקווים שהכל טוב אתכם:-)