לונדון ברונל Discovery 2.8.2015

יום שני למסע- התאקלמות ומוזיאון!!!

שלום לכולם בארצנו הקטנטונת!Smileys

את הבוקר שלנו התחלנו עם תרגיל כיבוי אש (כן כן...מסתבר שבאנגליה יש חוק שמחייב לעשות תרגיל כזה). מה שבטוח זה שהתעוררנו בזמן.
לארוחת הבוקר אכלנו קורנפלקס עם חלב, קוראסונים, צנימים עם חמאה וריבה ומעדנים.
וכמו שכתבנו בסיפור הקודם, הילדים הלכו לעשות את מבחן הפתיחה שלהם.

לאחר מכן, עברנו על נהלים עם דונלד, מנהל המרכז (שהוא בעצם הגרסא הבריטית לרפי גינת)
בצהריים נפגשנו שוב עם ילדים מכל העולם בחדר אוכל...אכלנו המבורגר ציפס ירקות וסלטים שונים
אחרי האוכל התארגנו ויצאנו למוזיאון המפורסם בלונדון- The National History Museum
היה לנו שם ממש מגניב!!!

הסתובבנו בכמה תצוגות וראינו את התערוכה של הדינוזאורים (אמיתיים כמובן), גוף האדם, התפרצויות געש ורעידות אדמה. כמובן שהצטלמנו בכל מקום שהיינו בו!
משם נסענו בחזרה לאוניברסיטה באוטובוס שתי קומות המגניב שלנו ועשינו שם מסיבה קטנה משלנו.
כשהגענו היינו כבר מוכנים לקראת המבחן בעל פה, יצאנו לקצת זמן חופשי לנוח וכרגע אנחנו ממש לפני ארוחת הערב.

בהמשך מחכה לנו פעילות של כל הילדים מכל הקבוצות השונות ביחד. הולך להיות קריוקייייי וגם כדורעף לאלו שיהיו יותר בקטע ספורטיבי, כך שמצפים לנו עוד מלא חוויות טובות!הילדים כבר ממש מתאקלמים  פה במקום וצוברים חוויות ממש מגניבות! כיף לראות איך מתחילים להיווצר פה חברויות שונות...Smileys

מקווים שגם אצלכם הכל בסדר..
שמענו שיש ימים חמים במיוחד!

שיהיה ערב נעים והמשך שבוע נפלא!