לונדון ברונל Discovery 2.8.2015

הגענו לברונל!!

היי לכם הורים יקרים שלנו!!

טוב אז הגענו למרכז, אתמול עבר עלינו יום לא פשוט.
אחרי טיסה מעניינת (שבה התחברנו, צחקנו, ישנו, ושיגענו את הנוסעים במטוס) הגענו לשדה התעופה לוטון!!

כבר רואים את השינוי במזג האוויר- אירופאי ונעים, והשמש יצאה לאחר שבועיים של גשם,Smileys
ומקווים שזה סימן למזל טוב שילווה אותנו לאורך כל השהות שלנו כאן!

משדה התעופה אספו אותנו, ונסענו למרכז- אוניברסיטת ברונל!

איזו אוניברסיטה ענקית, יפייפיה ומודרנית!
המנהלים והמדריכים של המרכז עשו לנו סיור היכרות במרכז, ראינו היכן נמצאים כל הדברים, ואפילו הספקנו להכיר כמה חברים מצרפת ואיטליה!

הגענו למרכז, לאחר שכמובן לא ישנו כל הלילה מרוב התרגשות לקראת הטיסה,
ולאחר שעברנו את הטיסה והיום המתיש.. אכלנו, התארגנו בחדרים, התקלחנו והלכנו לישון.. סחוטים מעייפות.

בבוקר התעוררנו ליום מלא וגדוש בדברים-
עכשיו הילדים עושים את המבחן בכתב, אשר יקבע באילו כיתות הם יהיו,Smileys
לאחר מכן ניסע לטיול הראשון שלנו בלונדון- הנשיונאל היסטורי מיוזיאום!! כשנחזור נספר לכם איך היה!!

אוהבים המון ושולחים לכם חיבוקים ונשיקות, והמון געגועים! כן כן אנחנו מתגעגעים המון, ואפילו היו כמה דמעות אתמול של געגוע.. אבל לאט לאט נסתגל למקום, ובטוחים שהדמעות היחידות שיהיו כאן- הן דמעות הפרידה כשנעזוב.

נשיקות!! מספיר, הדס והילדים!Smileys

נ.ב.- מבטיחות שנעלה תמונות היום בערב!!!!!!