לונדון ברונל Discovery 19.7.2015

היום השני באוניברסיטת ברונל - מתחילים להרגיש בבית!

היי כולם, מה שלומכם?
אצלנו הכל מצוין!

אתמול בלילה נרדמנו כל כך מהר ומרוב שהמיטה נוחה, חשבנו שאנחנו בבית...
התעוררנו לבוקר קריר אך נעים, אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו לטיול הראשון שלנו בלונדון.Smileys

בנסיעה ראינו את האוטובוסים המפורסמים של לונדון, תאי טלפון מגניבים ובניינים מיוחדים.
Smileysהופתענו שוב מכך שהנהג של האוטובוס יושב בצד השני (ממה שאנחנו רגילים).

הגענו ל Hyde Park שם עשינו טיול קצר, משם המשכנו ל Harrods ,חנות כלבו יוקרתית ומפורסמת והסתובבנו קצת בין החנויות באזור. לאחר מכן, חזרנו לאוניברסיטה, אכלנו ארוחת צהריים דשנה והתכוננו לשיעור האנגלית הראשון שלנו.
תחילה היה מבחן רמה ולאחר מכן הסבר כללי על שיעורי האנגלית. מחכים לראות מחר באיזה כיתה ישובץ כל אחד...

בערב השתתפנו בפעילות הראשונה שלנו, יכלנו לבחור בין משחקי קלפים ובינגו או  משחק חידות אקטיבי בו היינו צריכים לפתור תעלומה מסתורית ברחבי האוניברסיטה ...

לאט לאט אנחנו מכירים ילדים ממדינות אחרות כמו סין, צרפת, איטליה, מקסיקו ועוד. מחכים לטיול מחר עם הקבוצה הצרפתית.

התרגשנו לראות את הלו"ז לשבוע הקרוב. תתכוננו לשמוע הרבה חוויות!
המשך שבוע מצוין, כמעט כמו שלנו:)Smileys
רוני, מאיה והילדים

**תמונות יעלו מחר. מבטיחות לפצות :)