רויאל סקול 19.7.2015

אחרי יום משוגע אתמול בלונדון, קמנו עייפים בטירוף

ערב טוב לכולם!!

אחרי שהיה לנו יום משוגע אתמול בלונדון, קמנו היום עייפים בטירוף..
לא קל לטייל כל כך הרבה מבטיחים לכם..

הגענו לחדר אוכל ואכלנו זריז כמה לחמים דמויי פנקייק (מן הכלאה של פנקייק ולחם),
ביצי עין הפוכות, כמובן שהיה בייקון שבו לא נגענו..

היה לנו ממש קר וגם ירד גשם. עלינו על ההסעה עם הנהג הנחמד שהיה לנו יום לפני, יש לו מבטא בריטי כבדד וכל היום הוא אומר HO LOVELY! כמו בריטי אמיתי. הקלטנו אותו מלא..
בדרך ירד המון המון גשם והיה נראה שהולך להיות לנו יום מבאס בפארק.

אחרי נסיעה של שעתיים וקצת, הגענו. לא היו הרבה מכוניות בחניה כבר זה נראה לנו מבטיח. נכנסנו לפארק והגשם הפסיק כאילו במיוחד בשבילנו, גם הפסיק להיות קר כל כך...

למזלנו, הפארק היה ממש ריק!! היו אנשים עם מעילי רוח אבל בתכלס לא היה כמעט אף אחד והצלחנו לעלות על כללל המתקנים

לא תאמינו מה קרה!!
כתבתי לכם סיפור ארוך בטירוף כי היה לנו ממששששששש כיף!! והכל נמחק!

אז הנה אני ב 9:30 בבוקר כותבת לכם שוב :) בקיצור, באמת שזה היה היום הכי כיפי שהיה לנו.

יש רכבות הרים מ ט ו ר פ ו ת ! גבוהות, עם מלא פיתולים, והבריטים ממש משקיעים בתפאורה בדרך לשם. יש רכבת הרים שבדרך אליה יש מוזיקת רקע מפחידה כזאת... ותפאורה של מטוס מרוסק, מכוניות הרוסות.. הכל כדי שנחשוב שהנה הגיע קיצו של העולם הזה ועכשיו אנחנו צריכים לברוח! אז הרכבת הרים פשוט פסיכית
הילדים שלכם ממש אמיצים, רק אני צרחתי שם כמו ילדה קטנה... Smileys בכל מקרה הוכרחתי לעלות כל על המתקנים (באמת שלא רציתי אבל איך אפשר לומר לילדים שלכם לא?!), חוץ מרכבת אחת שהילדים עלו ואני פשוט סירבתי בתוקף. היא כל כך מפחידה!!! ומהירה בטירוף, תוך 6 שניות מההתחלה הם כבר היו על הלןפ הכי גבוה שתראו בחיים שלכם! באמת, גובה של הר.

אז בגדול כולם עלו חוץ מגאיה ואור שנשארו למכוניות מתנגשות ודברים חמודים  כאלו..היו שם עוד מלא ישראלים והיה ממש כיף לשמוע עברית בכל מקום.

כולם חזרו ב 4 והתחיל להתרוקן ולנו היה עד 6, אבל בגלל שיש לנו כל כך הרבה מזל וירד קצת גשם, הפארק היה לחלוטין ריק והספקנו כבר לעלות על רוב המתקנים, אז החלטנו לחזור ב 5.

עד הזמן שנשאר לנו החלטנו ללכת לשחק קצת בדוכנים עם הדובים הענקייםםםם שרק רצו שנזכה בהם.... וזכינו במלא!! אפילו המדריכה הבריטית זכתה! ככה זה כשאתה עם ישראלים כאלו מגניבים כמונו.

הולכת להיות טיסה מאוד צבעונית בחזור.