רויאל סקול 5.7.2015

יום 12 – יום תרבות אליטיסטי.

אז הבוקר התחיל בארוחת בוקר כרגיל..
משם לאקטיבי של הבוקר שם הכנו צמידים מגניבים מחוטים . אין כמו קצת יצירה על הבוקר!
 אחרי האקטיבי היה לבנות את המבחן סוף שהיה קל/מעצבן/סבבה/מתיש/בסדר.. כל אחת חוותה אותו שונה.
 העיקר של היום התחיל אחרי ארוחת הצהריים, עלינו מהר על המיניבוס הפרטי שלנו והתחלנו ליסוע ללונדון.

נסיעה של שעתיים וחצי בה ישנו קצת, דיברנו קצת הצטלמנו קצת... עד שאחרי דרך ארוכה הגענו לעיר עצמה – לונדון!
כולנו התפעלנו מזה שהכניסה ללונדון מאוד מזכירה את הכניסה לתל אביב (איזור מחלף השלום..) – או שאולי זה הגעגועים הביתה שמדברים...

בכל אופן, מעבר לזה שלונדון היא עיר יפיפייה, היא מלאה בפקקים באופן קיצוני! כמעט שעה עמדנו בכביש הראשי  והשקפנו על האנשים המתוקתקים, לבושים בחליפות ובגדים מחויטים שחיים בעיר הגדולה.
 הגענו למדאם טוסו – והסתובבנו במשך שעה... המצלמות עבדו שעות נוספות, אבל היה סופר מגניב!
עברנו במבוך המפחיד, ראינו את הסרט תלת מימד והיתה חוויה סופר מגניבה!!
 אחרי הסיור במדאם טוסו עלינו על המיניבוס, ומשם נסענו לאיזור התיאטרון, היתה לנו שעה לאכול ולנוח, ישבנו כולם בבית קפה ואכלנו צהריים.. היה פשוט כיף, לשבת עם הבנות בבית קפה, לדבר על החווית, לצחוק להצטלם...אווירה מדהימה.

אחרי שעה של מנוחה הלכנו לתיאטרון. המחזמר מלך האריות היתה אחת החוויות המדהימות המרשימות המפוארות והמרגשות שעברנו פה. ההצגה היתה ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, כשבהתחלה שחקו את סימבה ונלה שני ילדים בני 10 שזה היה פשוט מדהים לראות איך הם מצליחים להחזיק הצגה, לשיר בלייב, לרקוד ולשחק ברמה הכי מקצועית שיכולה להיות!
 התפאורה הייתה כל כך אמיתית יצירתית וטכנולוגית, שהצליחו להפתיע אותנו כל פעם מחדש בדרך שבה הם ייצרו ג'ונגל על הבמה, עם אפקטים ודברים מגניבים. התלבושות, איך מתחילים לתאר את זה בכלל.. ג'ירפות ופילים וצבועים, נראה כל כך אמיתי וחי, פשוט יוצא מן הכלל...
 אחרי שעתיים וחצי של הצגה שבה היינו חלק פעיל מאוד (כי מי מאיתנו לא מכיר בעל פה את הקונה מטטה...) עלינו על האוטובוס לשינה רצופה במיניבוס עד שהגענו לרויאל סקול ומשם ישר למיטות...