רויאל סקול 5.7.2015

כבר יום 8?! - Thorpark!

יום ראשון פעיל ומגניב היה היום!

קמנו מוקדם מהרגיל... ארוחת בוקר זריזה ולאוטובוסים!
נסענו שעתיים עד שהגענו לפארק שעשועים משוגע - thordpark!

כבר מהדרך ראינו את הרכבות הרים המשוגעות שהיו שם...
נכנסנו, תדריך קצר, והבנות יצאו לדרך.
רוצה לספר לכולם שיש לכם בנות אמיצות והרפתקאניות. אין מתקן כמעט שלא דילגו עליו!Smileys
רכבות הרים עם לופים משוגעים ושיפועים של 90 מטר, בעמידה בישיבה, הפוך ואחורה...

בפארק פגשנו עוד קבוצות ישראליות שגם זה היה אירוע מיוחד, ואפילו קבוצת סאמר סקול של דתיים אמריקאיים!

אכלנו גלידה, בורגרקינג, ועוד שטויות.. ואחרי כמעט 7 שעות בפארק עלינו על האוטובוס ונסענו למחנה..
הנסיעה היתה ארוכה מהרגיל בכלל הפקקים (3 וחצי שעות במקום שעתיים!), אבל העברנו אותה בשירים ושיחות בנות כיפיות!

חזרנו, התקלחנו ונפגשנו כולן בסלון לערב בנות של לקים - מניקור ופדיקור...
עוד קצת קשקושים בחדרים ולישון...

מחר יום רגוע במרכז, אחרי שבוע הפעילויות מתהפכות, ובבוקר יש אקטיביטיז (הפעלות) ואחה"צ לימודים.
חשו בלי לציין שהשבוע יהיו לנו הרבה טיולים מחוץ למרכז ולכן הבנות לא יהיו זמינות במהלך היום..(אין תמיד גישה לוויפי) אז אל דאגה.. :)