מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 12.7.2015

שלישי תמיד טוב!

שלום לכולם!Smileys
את היום פתחנו כהרגלנו בשעה שמונה בבוקר בארוחת בוקר נהדרת שכללה, ביצי עין, צנימים, ממרחים,  קורנלפקס ושיבולת שועל, יוגורט וחלב.
לאחר מכן המשכנו שבעים ומרוצים אל כיתות הלימוד. היום בשיעור למדנו על נושא בריאות ומחלות וקיבלנו טיפים איך לשמור על עצמנו, גם במזג אוויר הפכפך כמו כאן, באנגליה. Smileys

בשיעור השני, שיעור הפרוייקט, התחלקנו לקבוצות בינלאומיות כאשר כל קבוצה התבקשה להמציא ענף ספורט חדש, אשר הצגנו לכיתה באמצעות ציורים וסיפורים. כל המורים הודו שהיינו פשוט מעולים! Smileys

 

מהכיתות המשכנו אל חדר האוכל, שם חיכתה לנו ארוחת צהריים נהדרת! היום אכלנו נקניקיות ופירה! וגם ירקות אנטיפסטי, אפונה ושעועית, בנוסף למגוון הסלטים הרחב שמוצע לנו כאן! לקינוח אכלנו עוגת שזיפים עם פודינג וניל טעים במיוחד! 

 

נפגשנו שוב לאחר האוכל בנקודת המפגש, שם התחלקנו לפעילויות השונות. חלקנו בחרו להתאמן לקראת מופע שנעלה מחר בערב, ערב כשרונות של הקמפוס! השאר בחרו בפעילויות ספורט שונות כמו מחניים וכדור ספסל.

 

לאחר שעה וחצי של חזרות אינטנסיביות, המשכנו לפעילות נוספת, היום הלכנו לבריכה!!! Smileysשיחקנו במים עם כדורים, ואפילו הפלנו חלק מצוות המדריכים הבריטים למים! אופס!Smileys

אלו שלא בחרו בבריכה, עשו ציורי דיוקן או השתתפו בפעילות ספורטיבית. 

 

לאחר מכן, רעבים הגענו לחדר האוכל, לארוחת הערב! היום אכלנו ריזוטו פטריות ממש טעים! וכמובן שאר הסלטים האהובים! לקינוח אכלנו עוגת פירות הדר מצויינת!

 

 בפעילות הערב היו לנו מגוון תחרויות בין הבנים לבנות!  כגון, ספורט, ריקוד,  שירה ועוד! היה ממש כיף! נחשו מי ניצח?!Smileys

 

לילה טוב לכולם!  ניפגש מחר לעוד יום נפלא וגדוש פעילויות!


נשיקות וחיבוקים! 

Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה