ברייטון 12.7.2015

יום שבת - לונדון ממש חיכתה לנו!

שלום לכולם!Smileys
היום היה לנו יום מדהיייםםם! יודעים למה? כי סוף סוף נסענו ל... לונדון!Smileys
את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר שכללה נקניקיות צמחוניות, צנימים, ביצי עין, לביבות תפוחי אדמה, ממרחים, שני סוגי יוגורט, קורנלפקס וגרנולה... שבעים ונרגשים הגענו לנקודת המפגש שלנו, יוצאים ללונדון!!! Smileys

לאחר נסיעה של כשעתיים הגענו ליעד המיוחל! וישר עלינו על השיט בתמזה! ראינו את לונדון מהנהר המהמם! והצטלמנו עם גשר לונדון המפורסם ועם המבנים המרהיבים בעיר!Smileys

לאחר מכן הגענו ללונדון איי- הגלגל הענק שממנו ניתן לראות את כלללל לונדון הענקית. ראינו את הביג בן, באקהינגהם פאלאס ואת השדרה המפורסמת בה הלכו הנסיך והדוכסית בדרך לחתונתם!! אמנם חיכינו בתור כחמישים דקותSmileys, אבל החוויה שלנו למעלה, הייתה שווה ומגניבה ביותר!!Smileys

ירדנו מהגלגל הענק והתחלנו ללכת בתוך שדרותיה הציוריות של לונדון, ממש לאורך הנהר, בין מבנים ויקטוריאנים מרשימים ואנדרטאות מעניינות בעלות ערך היסטורי חשוב, לכיוון הקובנט גרדן, איזור הנודע באומנות והופעות רחוב! פשוט מהמם! Smileysעברנו בין הדוכנים, שהציגו את מרכולתם של האמנים המקומיים ונהננו מהמוזיקה שנשמעה ברחוב, השתעשענו עם הפסלים החיים ושם כמובן היה לנו זמן חופשי באיזור במהלכו אכלנו במסעדות מגניבות עם שוברים שקיבלנו מהקמפוס וברור שגם ניצלנו את הזמן לקצת שופינג!! עלינו על ההסעה חזרה לקמפוס האהוב שלנו בברייטון, חזרנו עייפים אך מרוצים מיום גדוש חוויות! Smileys

בערב אנחנו יכולים לבחור בין משחק מחניים, כדורסל או צפייה בסרטים.. מי שממש כבר עייף ורוצה לצבור כוחות למחר יכל לבחור במקלחת חמה ושינה מוקדמת ומתוקה!