ברייטון 12.7.2015

יום שלישי - (לא רק) פעמיים כי טוב!

שלומלום!Smileys

את היום פתחנו עם מזג אוויר קצת יותר נעים משהיה בימים האחרונים – סוף סוף שמיים בהירים! לארוחת בוקר אכלנו 4 סוגים של קורנפלקס, 2 סוגים של יוגורט, ביצים קשות, קוראסונים, צנימים וממרחים – תודו שאתם מקנאים!Smileys

לאחר ארוחת הבוקר הגענו לנקודת המפגש והתחלקנו לקבוצות לפי הפעילויות השונות. האופציות שלנו להיום היו: כדורסל או פעילות בבריכה המחוממת והכיפית שלנו, שיעור דרמה, שהתחיל בפעילות משעשעת בה כולם התבקשו לעשות מתיחות שונות וכן למדנו איך לעשות לעצמנו מסאז' כיפי עם כדור טניס – בהחלט ננסה את זה בבית! אופציה נוספת הייתה יצירת משחקי לוח – סדנה בה הכנו משחק מונופל ענננקיייי שכלל את כל ארצות העולם, וכן משחקי קופסה נוספים שכללו חיילים, קלפים, כרטיסיות ועוד... היה כל כך כיף לבנות משחק מאפס! פעילויות אחרות שהיו לנו, הן יצירה וציור, שם סוף סוף הכנו שלטים לחדרים שלנו, ככה שעכשיו אנחנו כבר ממש מרגישים בבית! וכן השתתפנו בחוג אוריגמי, בו למדנו להכין חיות מהארי פוטר! Smileys

בארוחת הצהריים אכלנו קיש גבינה טעים במיוחד או עוף בתנור עם תפוחי אדמה וכן פסטה ברטבים שונים. כמובן שכרגיל גם אכלנו מלאאאא ירקות וסלטים! לקינוח היה לנו חטיף באונטי ביתי (למי שלא מכיר, חטיף קוקוס בציפוי שוקולד – הכי טעים שיש!!!)Smileys

אחרי האוכל המשכנו לכתות – שיעור ראשון עבור קבוצת ברייטון 2!! חילקו אותנו לכתות עם המוווווווווווווווווווון ילדים מכל העולם. יש איתנו ספרדים, איטלקים, רוסים, קזחים,  גרמנים, ברזילאים, שוויצרים, צרפתים ועוד. היום למדנו כולם על מספרים ועל השימוש בכסף באנגליה – שיעור מאוד חשוב ושימושי! בהמשך התחלנו לתכנן פרויקט עתידי מגניב במיוחד – פרטים נוספים בהמשך (; אם לרגע זה  לא היה ברור - כמובן שהכל באנגלית!Smileys

לאחר השיעור מיהרנו לשער – סוף סוף יצאנו לסופר! Smileysהו ההתרגשות שפקדה את כולנו! לאחר הליכה רגלית קצרה הגענו לסופר מרקט מקומי ועטנו על המדפים! התפנקנו בפירות אקזוטיים, בחטיפים, שתייה, שוקולית, קורנפלקס, נשנושים, וכן אנחנו מודים, לא השארנו אפילו שוקולד נוטלה אחד בחנות!Smileys

חזרנו מהסופר בדיוק בזמן לארוחת הערב! יודעים מה חיכה לנו שם? המבורגרים ופוטטוס! וכרגיל, הסלטים שאנחנו כל כך אוהבים.Smileys

לאחר ארוחת הערב חזרנו, בפעם  האחרונה להיום, לנקודת המפגש. שם חיכו לנו המדריכים הברטים עם פעילות מגניבה במיוחד - תחרות ביצים! התבקשנו להתחלק לקבוצות בינלאומיות ולקחת תחת חסותנו ביצה עליה עלינו להגן בכל מחיר! המשימה הייתה למנוע מהביצה להישבר! קיבלנו ערכת חומרים והחלנו בבניית מגנים מיוחדים ומשוכללים במיוחד תוך שימוש בכל חוקי הפיזיקה המוכרים לנו! היה מאתגר וכיף!Smileys

זהו, נגמר לו עוד יום.

עכשיו אנחנו הולכים לישון אחרי עוד יום שווה במיוחד.