מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

היום השביעי – לונדון!

לכבוד הגיענו ללונדון, מזג האוויר הפך למדהים, שמשי ויפה – בדיוק כדי לראות את היופי של לונדון.Smileys

התחלנו את היום אחרי נסיעה לא קצרה, בשייט בנהר תמזה. כבר מתוך הספינה הצלחנו לראות את הביג בן את הלונדון איי ואת גשר לונדון המפורסם. משם המשכנו לסיבוב על לונדון איי – גלגל ענק אשר ממנו ניתן להשקיף על הנוף היפה של כל העיר. הצטלמנו והבנו איך לונדון נראית ממבט על.

אחרי ארוחת צהריים קלילה בהייד פארק המקסים, המלא בברווזים ברבורים וציפורים אחרות, לצד תזמורת ברחוב שהנעימה את הארוחה, המשכנו לכיוון הארמון המרשים, עברנו דרך כיכר טרפנגר המפורסמת וסיימנו את הסיור הרגלי בקובנט גארדן– אזור נעים ויפה, שם קיבלו קצת זמן להסתובב.

העיר הייתה עמוסה כמצופה ממנה להיות בסוף שבוע, אך מלאה בנגנים, מופעי רחוב, פסלים אנושיים ואף מירוץ אופניים שהתקיים לאורך כל העיר.

חזרנו למרכז בדיוק לארוחת ערב, שאחריה ניתן לחברה ערב חופשי. ישר עלו קולות שקוראים לקבוצה להתאסף לערב קבוצתי כדי לנצל את הערב החופשי שיש לנו, ולאור כך שהסינים עזבו והקבוצות החדשות צפויות להגיע רק מחר. אז בלי לבזבז אף רגע אחרי ארוחת הערב כבר החברה התאספו וישבו יחד, ובהמשך העברנו פעילויות חברה וגיבוש.. עד שכבר נהיה מאוחר והתפצלנו לשינה טובה אחרי יום ארוך...

מחר אנחנו הולכים לבלות יום בפארק שעשועים ענק ויפה בשם Thorpe Park.

שבוע טוב לכולם!

שיר.    
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה