מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

יום חמישי... :)

בוקר אור, ויום שישי שמח...Smileys

 
אז עבר גם היום החמישי, אשר התחיל כמובן בשיעורי האנגלית. הקבוצות הסיניות עוזבות בסוף השבוע הקרוב, ולכן התלמידים הסינים קיימו בבוקר את מבחן הסיום שלהם, ואותנו המורים איחדו לקבוצות ישראלים והעבירו שיעור שחרג מתכנית הלימודים שבספר, כדי לתת לילדים חוויה קצת שונה.
 
משחקים ושיחות בנושאים שונים וקידום אישי, כניצול העובדה שנשארנו רק אנחנו לשיעור הראשון. בשיעור השני כבר כל החברה הצטרפו והילדים סיימו לעבוד על הפרוייקטים שלהם. לקראת סיום השיעור התכנסנו כולם באולם המרכזי, תלינו את דפי ההסברים על הפרויקטים שכל קבוצה הכינה, והסתובבנו בין הפרויקטים כשאנחנו שומעים מהילדים (נציגים המתחלפים בניהם) הסברים על המוצר החדש שהם המציאו, איך הם ישווקו אותו, מה מיוחד בו ולמה לדעתם הוא נחוץ. החברה לקחו את המשימה ברצינות והיה מאוד כיף לשמוע אותם מציגים את התוצרים. Smileys
 
מיד אחרי השיעורים יצאנו למוזיאון Fitzwilliam  שבקיימברידג'.
מוזיאון שמכיל אומנות עתיקה ואומנות חדשה מתרבויות וארצות שונות, חפצים, ציורי שמן ומים ועוד.
היו כאלה שמאוד נהנו מההסתובבות במוזיאון, וחלק אחרים שלא מצאו עניין. בסיום הסיור התפצלנו, חלקינו הרגשנו עייפים וחזרנו למחנה עם מדריכה מהצוות האנגלי לנוח, והשאר ביקשו רק עוד קצת זמן להסתובב בעיר היפה.. שפשוט לא מצליחה להימאס עלינו.
 
את הזמן הפנוי שנשאר לנו עד ארוחת הערב העברנו בסשן שירים על הדשא לצלילי הגיטרה של אוהד המוכשר.
 
אחרי ארוחת הערב חיכה לנו ערב ספורט,Smileys בו כל אחד יכל לבחור איזו פעילות עדיפה עליו.
המורים של השיעורים והצוות האנגלי של המדריכים הצטרפו אלינו למשחקים השונים.
 
הרב שיחקו כדורגל- בנים ובנות, או בילו ערב אירובי אל מול המשחק "Just Dance" – אירובי מודרך באמצעות סרטונים קצרים אשר במקור הם חלק ממשחק ווי/אקסבוקס. היה עוצמתי וחוויתי גם לשחק כדורגל וגם לרקוד ולהוציא אנרגיות... פרקנו והשתוללנו עד שנגמר הזמן והצוות הכריח אותנו לעצור, להיכנס למקלחות ולהתכונן לשינה... לקראת עוד יום עמוס שמחכה לנו היום. 
 
שבת שלום Smileys
 
אוהבים, Smileys
כולנו.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה