מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

היום הרביעי!

שלום שלום, Smileys

יום ארוך וממצה עבר על כוחותינו, שהתחיל בלימודים. הלימודים בנויים כך שבשיעור ראשון המורים עוברים עם הילדים על Grammar ומתקנים שגיאות, ואת השיעור השני מקדישים לדיבור ולחיבור בין הילדים בכיתה. במהלך שני ימי הלמידה שהיו לנו הילדים קיבלו משימה בקבוצות בתוך השיעור להכין פרויקט משותף- בו היה עליהם לחשוב על רעיון של מוצר/חברה/שירות/מסגרת שאין, ולפתח אותו. היום תהיה להם הזדמנות להציג את הפרויקט שבנו.

לאחר ארוחת הצהריים היה לנו זמן פנוי, לבחירתנו איך לנצל אותו – וברב קולות מוחלט הלכנו לעיר, התפשטנו על חנות "פריימרק" ויצאנו כולם עם לפחות פריט חדש אחד לארון.

השארנו לנו זמן לנוח ולצבור כח לקראת המסיבה, וכשהגיע הזמן כולם התלבשו, עם בושם איפור ומחליקים בשיער ויצאנו למועדון אשר נסגר רק לכבודנו, בו היינו יחד עם 5 בתי ספר ללימוד שפות שונים ברחבי האזור. קבוצות מספרד רוסיה איטליה צרפת סין יפן ועוד... הייתה מסיבה מאוד מושקעת, עם מוזיקה מכל השפות. החברה רובם רקדו ונהנו, פרקו אנרגיות ואפילו הצטרפו המדריכים מהצוות האנגלי לעשות איתנו כיף במסיבה. Smileys

חזרנו עייפים אך מרוצים, וסגרנו ככה את היום הרביעי במחנה. (עובר לנו מהר מדי! אפשר להאט?) היום אנחנו צפויים לבקר במוזיאון אחרי הלימודים ולהנות מערב קזינו שהוכן לכבודנו פה במחנה על ידי הצוות המקומי.

יום טוב לכולם, ודרישת שלום חמה מכולנו.  Smileys

שיר.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה