קיימברידג ארדמור′ 12.7.2015

היום ה12

מצטערת כנראה שהייתה תקלה , הנה מה שעבר עלינו ביום חמישי :)

איזה יום מדהים היה לנו !!
 טוב אז קמנו בבוקר הלכנו לאכול וכמובן לאחר מכן לשיעורים..

השיעור הראשון היה רגיל עם המורה והתלמידים ,
ובשיעור השני כולם הציגו פרויקט שהם עשו.
 כל קבוצה יצרה מדינה משלה לדוגמא , מדינת "הוסאל" חיבור של ישראל והונג קונג , הם שילבו במדינה את הדגל ואת התפילות וכ"ו.. והיו מלא רעיונות מגניבים של כולם.

מיד לאחר השיעורים לקחנו ארוחת צהריים לדרך ונסענו ללונדון !!
 הגענו בסביבות השעה שלוש ונכנסנו למדאם טוסו , היה מדהים , מוזיאון מהמם וגם כיפי היו שם סרטי תלת מימד ,
 חדר חושך מפחיד כזה , וכמובן מלא דמויות של מפורסמים , זמרים , שחקנים ,בקיצור היה ממש ממש מגניב !
כולם ממש נהנו .. היינו שם עד השעה חמש .

ואז לקחנו אוטובוס לכיוון התאטרון למופע של בילי אליוט , הגענו בסביבות השעה שש והתיישבנו כולם לאכול ארוחת ערב , קיבלנו וואוצ'רים לארוחת ערב ויכולנו לבחור איפה בא לנו לאכול איתם ..
כולם אכלו במקדונלדס :) ובשעה שבע נכנסנו לתאטרון.
 תאטרון יפיפה הכל מושבים אדומים וכמובן נראה יוקרתי ומרשים מאוד ..

ובשבע וחצי החלה ההצגה היה פשוט מדהים צבעוני וריקודים ושירים ושחקנים מדהימים ..
האנגלית הייתה קצת קשה כי המבטא היה מאוד כבד ..
 אבל לא היה קשה להבין מההתרחשות מה הולך..
ההצגה הייתה שלוש שעות עם הפסקה ובסופה בסביבות עשר וחצי אחת עשרה נסענו חזרה לקולג' .
הגענו בשעה אחת , כולם היום גמורים מעייפות ומתרגשים לקראת שישי האחרון..