קיימברידג ארדמור′ 12.7.2015

היום השישי

יום שישי!!!

כולם נרגשים ולא מאמינים שסוף השבוע כבר הגיע..
 קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר כהרגלנו.. והלכנו לשיעורים..

בשעה שתיים עשר וחצי , נפגשנו לאחר השיעורים כולם ממש נהנו .. והלכנו לאכול ארוחת צהריים ,
בסופה מיד הלכנו לכיוון הסנטר של קימברידג' לפגוש סטודנטים מאוניברסיטה אחרת..
פגשנו אותם במרכז והם לקחו אותנו לאוניברסיטה שלהם..
הם דיברו איתנו במשך שעה וחצי על איך זה להיות סטודנט בקימברידג' ובכללי מה טוב בללמוד באוניברסיטה ,
חיי חברה, עניין ו,עבודה כ"ו ,הם חילקנו אותנו לקבוצות שונות וסיפרו לנו על עצמם ונתנו לנו לשאול שאלות..
היה נחמד ממש..

לאחר מכן כולם רצו לעשות עוד קצת קניות אז היה להם חצי שעה חופשית להסתובב במרכז ..
בסוף הזמן החופשי לקחנו את כולם לסופר כדי שיוכלו לקנות לעצמם קצת (הרבה...) נשנושים..

חזרנו לקולג' שלנו בסביבות השעה שש , ובשש וחצי היה טקס סיום וקבלת תעודות של הטיוואנים והברזילאיות שעוזבים אותנו מחר.. היה טקס ממש יפה ונעים ..

בסופו של הטקס התכנסנו כולם לארוחה "ערב פיצות" לכבוד עזיבתם.. אך כמובן שלא וויתרנו על הקידוש ..
הייתה חלה ומיץ והדלקנו גם נרות של שבת וכולם השתתפו איתנו היה ממש אווירה טובה של שישי שרו שירים וקידשו..

אחרי הארוחת ערב שהחברה התפוצצו כבר מרוב פיצות היה להם דיסקו  כולם רקדו ונהנו בטירוף עד כמעט עשר בלילה..
בסוף הדיסקו כולם הלכו לחדרים להתארגן לשינה לקראת הסיור בלונדון שיהיה לנו מחר !!