קיימברידג ארדמור′ 12.7.2015

היום השני

הנה כבר אנחנו ביום השניSmileys

קמנו בבוקר נפגשנו בשמונה ורבע בבוקר והלכנו לחדר האוכל לאכול את ארוחת הבוקר הראשונה שלנו בקימברידג .
בשעה תשע התכנסנו כולם בכיתה למבחן באנגלית שבדק את הרמה של הילדים ,
כדי שמחר יחולקו לקבוצות מתאימות.
המבחן היה שעה וחצי וכולם היו מותשים בסופו אבל היה מעולה!Smileys

לאחר מכן הייתה לנו הפסקה של חצי שעה בין השיעורים שבה חלקנו צפינו קצת בסרט , שיחקנו , או סתם ישבנו ודיברנו אחד עם השני.
 בשיעור לאחר מכן למדנו על ארדמור ועל ההתנהלות בקימברידג', סיימנו את השיעור והלכנו לאכול ארוחת צהריים. כשבסופה חיכתה לנו הפתעה!! ו
ויפי חופשי לכולם , לא נתנו לנו סיסמא לוויפי אלא סים שמאפשר לנו שיהיה לנו אינטרנט ללא הגבלה בכל מקום!
הילדים היו מאושרים!!! Smileys

משם יצאנו לסיור בעיר קימברידג' , עיר מדהימה ביופייה הסתובבנו ברחובות ובמקומות מרכזיים .
 היינו עם מדריך חיצוני שהביאו לנו במיוחד , הוא היה מעולה והצליח לרתק אותנו!!
 לאחר סיור שערך כשעה .. התחלנו בקניות , שכולם ציפו להם בקוצר רוח ...

הגענו למרכז המסחרי של קמברידג' והיה לנו שעה וחצי להסתובב ולקנות ולהנות :)
סיימנו את הקניות ובדרך חזרה לקולג' עשינו עצירה שכולם יוכלו לקנות להם חטיפים שתייה ונשנושים ..
 כשהגענו הייתה לנו שיחת הסבר קצרה מאחראית הפעילויות ומיד הלכנו לארוחת הערב.

סיימנו לאכול ומיד התרכזנו ונסענו עם שאר הקבוצות לבאולינג כולם ממש נהנו והתחברו עם שאר החברה ועם המדריכים מאנגליה .
הקבוצות היו מעורבבות מה שאפשר להכרות ואינטרקציה ..
 חגגנו יום הולדת לאמילי המהממת!! הקולג' הביא עוגות עם נרות שרנו לה והיה נהדר.

סיימנו בבאולינג כולם הגיעו עייפים אחרי היום הארוך..
נכנסו למקלחות והלכו לישון..
 היה יום נהדר , כל הילדים מאוד נהנו מזה שיצאנו מהקולג' והסתובבנו בחוץ ,
לשמחתנו השבוע רק הולך ונהיה כיף יותר ויותר כולם מצפים כבר למחר ליום הראשון של הלימודים בכיתות..