Brunel בוגרים 19.7.2015

פעם אחרונה בלונדון :((((( 30.7.15

"יומן מסע מאת רוני❤

את היום התחלנו בניסיונות המדריכים להעיר אותנו ולקריאות החזקות של ״גוד מורנינג, טיים פור ברקפסט״ של המדריכים,הלכנו לארוחת בוקר וישר נסענו ללונדון.

התחלנו את הטיול בלונדון איי (הגלגל ענק שמשקיף על כל לונדון שממוקם על גדת נהר התמזה) והצטלמנו מלא, וגם הצטלמנו לקליפ מיוחד של ארדמור. Smileys
אחרי שירדנו התחלנו בצעידה לכיוון המאדאם טוסו (מוזיאון השעווה של לונדון). עשינו עצירה בכיכר סוהו לארוחת צהריים, ואז עצירה נוספת ברחוב אוקספורד למי שעוד רצה לאכול.
לאחר מסע ההליכה ועצירת הצהריים  הגענו למוזיאון מדאם טוסו.
איך שנכנסנו למוזיאון היינו בשוק! וישר התחלנו להצטלם עם כוווולם. ג'רוג' קלוני, רוברט פטיסון, ג'סטין טימברלייק, מייקל ג'קסון ואני ואופיר גם הצטלמנו עם וואן דיירקשן ואפילו קנינו את התמונה!  Smileys
האמיצים שבנינו גם נכנסו למרתף החשוך והמפחיד וצרחנו את הנשמה! Smileys

אחרי שסיימנו התחלנו בהליכה לכיוון המחזמר, אך בלי לוותר על עצירת שופינג ברחוב אוקספורד. ולמזלנוווו היה שם עוד סניף של פרימרק!

אחרי שעה של קניות וארוחת ערב, עם כל השקיות (שנקרעות כל שניה- פרימרק קחו לתשומת לבכם!), שכבר נדמה שלא נשאר לנו כוח יותר לכלום, המשכנו בצעידה לכיוון המחזמר. והלכנו והלכנו והלכנו  וקרן ואני שרנו שירים בגרסה חדשה: let it go ,let it go can't hold bag anymore ולבסוף הגענו למחזמר ׳בילי אליוט׳!
התרווחנו בכסאות והמחזמר התחיל.
המחזמר היה מהמם ומרגש! וחלקנו אפילו בכו שאמא של בילי שרה לו. Smileys

עייפים אך מרוצים (כרגיל) , מלאים בשקיות, חזרנו למרכז שלנו ברידינג לשינה טובה לקראת המבחן סיכום.
אנחנו חוזרים למרכז שלנו ברידינג לשינה טובה לקראת המבחן יציאה מחר!

ד"ש למשפחה שלי! מתגעגעת!

רוני. "

ומילה שלנו המדריכות:
היה יום עמוס, ארוך וגדוש בחוויות וצחוקים, הילדים היו מהממים!  כל אחד ואחד מהם!
כל כך נהננו להיות איתם שם בלונדון ולחרוש ולקרוע את העיר!
חזרנו מאוחר, הילדים הלכו לישון, וכולם קמו בבוקר כמו חיילים! :)