קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

יום שבת - אוקספורד!!

שבוע טוב משפחות יקרות!!Smileys

מה שלומכם בארץ?
שמענו שהמצב שוב לא רגוע כל כך ואנחנו מקווים ששלומכם בסדר ומחזקים אתכם מרחוק.

בדיוק עכשיו מסתיים לו יום שבת כאן בקיימברידג' כאשר את היום העברנו בעיר אוקספורד המהממת!Smileys

התחלנו את הבוקר כהרגלנו בארוחת הבוקר שלנו כאן במרכז, התארגנו במהרה ויצאנו לדרך לכיוון אוקספורד.
נסענו הפעם כמעט כל הקבוצות יחד באוטובוס קומתיים שייחודי לאנגליה ומאוד נהנינו מהנסיעה!Smileys

הגענו לאוקספורד לאחר נסיעה ממושכת של כשעתיים ומיד התחלנו בסיור בעיר.

בהתחלה ביקרנו בטירת אוקספורד שם נהגו לכלוא אסירים במאות ה-16 וה-17 ונהנינו לשמוע על עברה של העיר מפי אחד האסירים שממש המחיש לנו על חייו בעבר בכלא. ביקרנו בתוך הטירה ולצערנו התחיל לרדת גשם באמצע ההסבר אז קצת יצאנו מריכוז וכמובן שעבור האנגלים זה טפטוף והכל ממשיך כרגיל, עבורנו זה הצריך קצת הכנה להמשיך לעמוד בגשם אבל זאת הייתה חוויה ללא ספק.Smileys

הגשם בינתיים הפסיק לו ואנחנו המשכנו ל"כנסיית קבריסט" שהיא ממש בתוך האוניברסיטה המפורסמת של אוקספורד וחלקים ניכרים מהסרטים של הארי פוטר צולמו בתוך האתר. הצטלמנו והתרגשנו לראות את חדר האוכל המפורסם ואת המדשאות והמבנים, ממש הרגשנו בתוך הסרט!Smileys

המשכנו משם לסיור רגלי קצר ובו ראינו את הספרייה המפורסמת של האוניברסיטה שבה יש כ-11 מיליון ספרים!! ראינו את הגשר המפורסם של נהר הקאם המועתק מקיימברידג', ראינו את הקולג'ים השונים באזור האוניברסיטה וכמובן שגם הצטלמנו שם.

הרגשנו שרק מלשמוע על הספרים למדנו די הרבה אז המשכנו מהסיור לזמן חופשי בעיר.
רכשנו שוב רכישות שוות במיוחד והאווירה הייתה כיפית!Smileys

שוב חזר לו הגשם ואנחנו החלטנו שאוקספורד נחמדה אבל הגיע הזמן לחזור לקיימברידג'..

הגענו לקיימברידג' ואכלנו ארוחת ערב שכללה המבורגר וצ'יפס, סלטים, מרק כתום, כרובית, ברוקלי וגזר, תפוחי אדמה מבושלים ועוד.

אכלנו, שבענו ובירכנו (בעיקר מידן, אלמוג ויובל) והמשכנו לערב קריוקי אדיר שבו הקבוצה שלנו הפתיעה עם כישרונות שירה ייחודיים.Smileys

היום כבר ממש התחלנו להרגיש את הסוף..
ומחר זה היום האחרון הממשי שלנו במרכז ובקיימברידג' אז אנחנו נקום מוקדם כדי להספיק הכול.