קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

מה שלומכם?
אנחנו מקווים שאתם חזקים ובמצב רוח טוב יותר..Smileys

אנחנו בדיוק מסיימים את יומנו השמיני בקיימברידג'..Smileys

היום התחלנו את השבוע השני שלנו במתכונת של לימודים ופעילויות.

השבוע כבר חל שיפור בהבנה שלנו ובתרגול האנגלית ועכשיו זה קצת יותר פשוט לתרגל את השפה.. עוד קצת תרגולים ואתם לא תזהו את המבטא שלנו.Smileys

את היום התחלנו בארוחת הבוקר הקבועה שלנו: דגנים מכל מיני סוגים, קרואסון שוקולד/חמאה, צנימים עם ריבה/ דבש / גרנולה ופירות. הארוחה האהובה עלינו במשך היום!

המשכנו ללימודים ובאמת הרגשנו שיפור קל בכל מה שקשור לכיתה, אנחנו שומעים בקלות יותר את האנגלית וחושבים מהר יותר באנגלית וזה רק אחרי שבוע.. מחכים לראות את התוצאות NEXT MONDAY !Smileys

המשכנו לארוחת הצהריים, שבענו והלכנו להתארגן לפעילות אחר הצהריים. בשעה 14:00 בדיוק יצאנו בליווי שאר הקבוצות במרכז לכיוון מרכז העיר קיימברידג'. בעיר סיירנו בקולג' יפיפה שבו שמענו הסבר על הקמת הקולג' ועל המשחק ה"רמז" כאשר אחד מהדמויות במשחק הוא פרופ' שמלמד בקולג' ומאוד צחקנו לשמוע זאת.

המשכנו ל"בית הסירות" בקיימברידג', הצטלמנו מעט, שמענו הסבר קצר והרגשנו כבר שאנחנו מבינים כי סיירנו מעט במקום הה במהלך סיור האופניים אז הרגשנו שאנחנו יכולים להסביר על המקום ולכן החלטנו ללכת לזמן חופשי.
בזמן החופשי הלכנו לאור קצת שונה מתמיד שבו בעיקר בילינו זמן בחנות ה"פאונד לנד" ו"פריאמרק" שם רכשנו מוצרים רבים ובמחירים מאוד טובים אז בנתיים עוד נשאר לנו מה לבזבז..Smileys

בערב אכלנו ארוחת ערב שהייתה מאוד טעימה וכללה: ספגטי, פסטה ברוטב עגבניות מוקרמת, תירס מבושל, ברוקולי, עוף ברוטב ודג. ולקינוח פודינג שוקלד או פרי. האמת נשארנו לראשונה ללא מילים..Smileys

בערב הפעילות הייתה מסיבת "הולה" בסגנון הוואי, המסיבה הייתה מהנה מאוד, רקדנו והתחברנו עם הילדים במרכז והצרפתים הראו יכולות ריקוד מרשימות במיוחד..

עכשיו אנחנו הולכים לישון ומחר נקום ליום חדש מלא בפעילויות נוספות.