קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

היום היה לנו יום ארוך ומלא בפעילויות

לילה טוב ישראל ושבת שלום!

Smileys
לפני שנספר מה איתנו רצינו לספר שאנחנו מעודכנים במצב בארץ ומאוד קשה לנו לשמוע על המתרחש, אנחנו מקווים ששלומכם סביר נוכח הנסיבות ומחזקים אתכם מאנגליה.

היום היה לנו יום ארוך ומלא בפעילויות. Smileys

התחלנו את הבוקר עם ארוחת הבוקר ומיד לאחר מכן עברנו לכיתות הלימוד. אנחנו כבר מאוד מחוברים למורים שלנו וכל כך שמחנו לשמוע שבקרוב מאוד מגיעים כ-40 ילדים מכל מיני מדינות למרכז כך שהיחס בכיתות יהיה קצת יותר שונה.

על אף המצב אנחנו מדברים רק אנגלית ומשתדלים להשתפר כמה שניתן. ואנחנו די בטוחים שזה מצליח .Smileys

המשכנו לארוחת הצהריים שכללה: המבורגר, צ'יפס, סלט ירקות חתוך וסלט חסה, ירקות מאודים (אפונה, גזר, כרובית ותירס), מרק והקינוח מאיפנס בטעמים.
כולנו בפעם הראשונה היינו שקטים  לגמרי בזמן האוכל אז כנראה שהיה לנו טעים מאודSmileys

המשכנו לפעילות אחר הצהריים שהפען הייתה מגניבה במיוחד- פאנטינג על נהר הקאם החוצה את העיר!
במהלך השייט שמענו הסבר מפי המשיט של כל סירה על אוניברסיטת קיימברידג', קינגס קולג' ועוד אתרים מאוד יפים שחלפנו על פניהם.

זאת הייתה חוויה מהנה ללא ספק.Smileys

לאחר מכן, המשכנו לזמן חופשי בעיר וגם היום רכשנו רכישות שוות במיוחד.

מהעיר חזרנו חזרה למרכז ואכלנו ארוחת ערב. לאחריה מי שרצה הגיע לקדש ולברך על כניסת השבת ע"י הדלקת נרות וקידוש. היה מאוד נחמד ומרגש ואפילו מעט התגעגענו הביתה.

אחרי הקידוש, הלכנו להתארגן כי פעילות הערב הייתה מסיבה במרכז!!Smileys

המסיבה הייתה ממש כיפית, המוזיקה אורגנה ע"י טימותי, ניצן ואסף שלנו. שיחקנו לימבו והובלנו על כולם ( מזל שרעות הגמישה בקבוצה שלנו- הישג ישראלי). התאפרנו בצבעים זוהרים וקיבלנו סטיקלייטים והיה מאוד כיף.

עכשיו אנחנו בדרכנו לישון וחשוב שנישן טוב כי מחר מחכה לנו יום ארוך בלונדון!!!!Smileys

כבר מתגעגעים, שמרו על עצמכם!