קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

יום ראשון בקיימברידג'!!!

שלום לכולם בארץ!!

מקווים שאתם עוברים רגעים רגועים ושקטים יותר.

אנחנו כאן בעיצומו של היום השני שלנו בקיימברידג!!

אתמול עבר עלינו יום ארוך ומלא בסיפורים וחווית.

הגענו לאנגליה אחרי טיסה שעברה מהר וכולנו הצלחנו להשלים שעות שינה, הגענו למרכז וקיבלנו חדרים לפי הבקשות שלנו. החדרים מרווחים, סמוכים אחד לשני והמקלחות והשירותים ממש כמו בבית.

שמענו את הבשורה על חלק מהקבוצות והאמת זה היה מעט מאכזב אבל בסה״כ התגברנו על זה דיי מהר
כי המרכז מאוד מחבק והילדים שאיתנו חברותיים ונחמדים.

אכלנו ארוחת ערב, הכרנו את המדריכים השונים ואת המרכז המהמם שלנו!! לא פלא שהאוניברסיטה של
קיימברידג׳ מפורסמת!

חגגנו יומולדת למידן שלנו עם עוגה ושירת ״Happy Birthday״ של כל היושבים בידר האוכל! האמת? היה מרגש!

לאחר ארוחת הערב הספקנו להכיר אחד את השני לעומק, בערב ״ספיד דייט״ וכמובן שבאנגלית בלבד!

אחרי ההיכרות המעמיקה פצחנו בתחרות תצוגת אופנה שהייתה מרהיבה וכמובן אקולוגית 😜.

היום קמנו לבוקר חדש לאחר שהשלמנו שעות שינה מאתמול.. אכלנו ארוחת בוקר שכללה מגוון דגנים, פירות, קרואסון, צנימים, ריבות וחמאה.

המשכנו למבחן האנגלית שלנו ולאחריו המורים של המרכז ערכו לנו הסבר מפורט על הלימודים ועל מה מחכה לנו החל ממחר בבוקר.

כרגע אנחנו מסיירים בעיר קיימברידג׳ ואנחנו לא מאמינים שיש מקום כל כך עתיק ויפה. ביקרנו בקניגס קולג׳
ובשעון המפורסם במרכז העיר. עכשיו אנחנו בזמן חופשי מטיילים קצת ובערך בעוד כחצי שעה שוב ניפגש עם המדריכים.

היום בערב מחכה לנו הפתעה מיוחדת ואנחנו עדיין לא יודעים מה עושים אבל הבנו שזה מחוץ למרכז עם כל הילדים!

תהיו חזקים שם בישראל, שמענו את הבשורות על אתמול בלילה ואנחנו משתדלים להתנתק, להנות ולדבר אנגלית.