מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

Our second fun day in Cambridge!

הורים יקרים צהריים טובים! Smileys

היום בקיימברידג׳ התעוררנו אחר שינה טובה ליום חדש. את הבוקר פתחנו עם ארוחת בוקר קלה (ואכילה) של לחם טוסט, דבש, ריבה, קוראסון ודגנים לבחירה. לאחר מכן המשכנו למבחן הרמה שארך שעה וחצי. הילדים לקחו אותו בקלות ולאחר הפסקת התרעננות המשכנו למשחק ״בנג-בנג״. לאחר שיוסי טען ש״In Israel we say Pio-Pio", שינה המדריך את חוקי המשחק עבורנו ושיחקנו ״פיו-פיו״... ;-)
אחרי הגיבוש הראשוני עם המדריכים המשכנו לארוחת צהריים, ומיד לאחר מכן מתקחש החילוף: מהשיעורים אנחנו עוברים לפעילויות. היום פעילות אחה״צ שלנו כללה סיור קצר ברחבי הקולג׳ים שנמצאים במרכז קיימברידג׳ וכנסיית המלכים (על שם המלך הנרי ה6, הנרי ה7 ובאופן מפתיע... הנרי ה-8) ובסופו זמן חופשי במרכז קיימברידג, שנוצל בעיקר עבורנו לוויפי בסטארבאקס ;-)

לאחר פעילות אחה״צ אנחנו מקבלים זמן חופשי עד השעה 20:00 ומשם ממשיכים לפעילות לילה משותפת לכל הנערים הנוכחים בסאמר סקול - הברזילאים, האיטלקים, הצרפתים, הסינים וה - lovely Israelis, כפי שנקראנו על ידי פרגוס, מנהל הלימודים. 

הפעילות הפעם התחילה עם ״ספיד דייטינג״ קצר, בו הצוות האנגלי נתן לילדים משימה להתערבב וליצור שיחה עם ילדים מארצות אחרות. לאחר ההתערבות המשכנו למשחקי כדור שעוזרים להוציא את המרץ שנשאר Smileys

הבוקר הילדים קיבלו את חלוקה לרמות והתחילו בשיעורים עם המורים. אחר הצהריים נלך יחד לקיימברידג׳ למשימות במרכז. לאחר מכן ארוחת ערב ולסיום פעילות משחק ״דגלים״.

מאחלים לכולכם יום מקסים ושקט (חושבים עליכם כל הזמן),
אנחנו Smileys

נ.ב: הידעתם שמלכת אנגליה שלחה את המייל הראשון שלה ב1976? 
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה