מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

Our first day in Cambridge :-)


הורים יקרים שלום! Smileys

המסע שלנו התחיל, ולשמחת כולנו - ברגל ימין על הדשא הירוק של אנגליה. כבר בשדה התעופה הפגינו החבר׳ה התנהגות רגועה וקשובה, פעלו לפי כלל הנהלים ולאחר סיבוב הקניות בדיוטי פרי איחרו רק ב - 3 דקות ;-)

העלייה למטוס הייתה קצרה וחסרת מכשולים, כל אחד ואחת מן הנערים מצא את מקומו, החליף בעת הצורך והסתדר במהירות. לפני העלייה למטוס דיברנו מעט על התנהגות במטוס, דוגמא כנערים בישראל ודוגמא לשאר הקבוצות הצעירות מקמפוס שנמצאות יחד איתנו במטוס. החבר׳ה שלנו בלטו לטובה ונתנו לכולנו עוד סיבות להתגאות. Smileys

בנחיתה, לאחר מחיאות הכפיים, המתנו שכל הנוסעים ירדו בסבלנות ומשם המשכנו אנו לקבלת המזוודות. התהליך היה קצר ומסודר, מצאנו בזריזות את כרמית מנהלת הסאמר סקול ויחד איתה את האוטובוס שלנו מלוטון לקיימברידג׳. כבר מרגע היציאה מן השדה לאוטובוס התחלנו לדבר באנגלית ביננו, דבר שנמשיך לעשות מעתה ואילך, לשם התרגול :)
לאחר ההסברים קיבלנו עוד שעה של שינה - והגענו למרכז.

לאחר חלוקת חדרים זריזה וקבלת ההלם הראשוני - ״המקלחת משותפת!״, שמנו פעמנו לחדר האוכל ולאחר מכן לסיור קצר במרכז קיימברידג׳. במרכז זכינו לראות מבנים עתיקים וישנים, חלקם בתהליכי שיחזור, רחובות צרים מלאי חנויות קטנות וגדולות כאחד. האווירה במרכז העיר היא רגועה מאוד, אך לא שוממת; יש חיים ברחוב, אך לא צפוף. עצם ההליכה מהווה חוויה בפני עצמה. כמו כן, לראשונה ניתנה לנערים ההזדמנות להסתובב לבד באנגליה (כלומר ללא מדריך, אך בזוג/קבוצה). לשמחתנו הרבה כולם הגיעו בזמן לנקודת המפגש שהציבה המדריכה האנגלית, חלק אף עם שלל ראשוני :-)

היום העמוס התיש את כולנו, אך יחד עם זאת הקבוצה נשארה איתנה והפרגונים מהמדריכים האנגלים התחילו לזרום - ובצדק!מעבר לכך, החבורה שלנו כבר פתחה בנוהל שגרירי ישראל והתחברה לנערים השכנים לחדריהם.

את היום הזה הילדים מסיימים עם פעילות רגועה של הצוות האנגלי, שיחת ״מה נשמע ולילה טוב״ קבוצתית איתי ושינה עמוקה - עמוקה ליום חדש ונפלא בקיימברידג׳ המקסימה. 

Have a great day! Smileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה