מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

Graduation ! @ £

הורים יקרים,
Lazy day to you all! ;-)
 
הבוקר שלנו נפתח במבחן סיום הלימודים, שמטרתו לבדוק כמה הילדים השתפרו מהמבחן הראשון. לאחר מכן המשכנו לשיעור אחרון ובעקבותיו ובתזמון מושלם: מלחמת מים! יצאנו לדשא עם בקבוקי מים, בלוני מים ו... דליים מלאים במים. השתוללנו והשפרצנו, התרוצצנו ונרטבנו ובעיקר הוצאנו אנרגיות רבות. לאחר שהצלחתי להישאר יבשה, הלכתי למשרד ונחטפתי על ידי אחת מהעובדות של הצוות האנגלי, כך שהילדים זכו בנקמה שלהם עם 20 ליטר מים (בערך) שנשפכו על המדריכה הנאמנה שלהם Smileys
 
לאחר שהתייבשנו נחנו מעט בחדרים והתכוננו לארוחת השישי והקידוד של שבת. קידשנו את השבת בחדר האוכל וסיפקנו לשאר יושבי חדר האוכל הצצה קטנה לטקס השבת. החלק השני המיוחד בארוחה הוא עיצוב חדר האוכל: כל הווילונות הורדו, נרות הוצבו על כל שולחן והילדים הגיעו עם גלימות ושרביטים וכל זאת כחלק מארוחת הארי פוטר שהכינו לנו. התיישבנו לאכול ונהנינו מן הסעודה בנחת.
 
לאחר מכן התכוננו לטקס סיום הלימודים, ה - Graduation. הגענו לכיתת הלימודים, שם קראו בשמות הילדים שעלו אחד אחרי השני לקבלת תעודת הסיום. כמו כן, שתיים מהבנות שלנו קיבלו תעודות הצטיינות - עדן עם השיפור הטוב יותר באנגלית ומאיה עם מאמץ מושקע בדיבור אנגלית.
 
מיד לאחר מכן המשכנו להקרנת הסרטון המשותף שהכנו לשיר ״Happy" (יעלה בהמשך לאלבום שלנו) ולאחריו מספר פרסים משעשעים שחלק מהילדים קיבלו - כמו אלון שקיבל את פרס הג׳נטלמן, ליאורה בתור הילדה המוכשרת ביותר, יעל עם יכולות יחסים בינלאומיים Smileys טוטו ומייקל שקיבלו את פרס הצמד - חמד
(Bromance) ופרס קבוצתי עבורנו בתור הקבוצה מלאת התאונות (פריקת כתף פה, שריר תפוס שם) שהתכבדתי לקבל.
 
לאחר מכן המשכנו למסיבת ריקודים מהנה שסגרה לנו את השישי הזה ממש כמו בארץ ;-)
 
 
 
אוהבים וממש בקרוב אצלכם Smileys,
אנחנו.
 
נ.ב: הידעתם שארמון בקינגהאם בעל תחנת משטרה משלו?
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה