מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

Madame Tussauds & Mamma Mia !!!

הורים יקרים,
Shabbat Shalom to us all & a brilliant weekend! Smileys

אתמול היה לנו יום חוויתי במיוחד, כאשר כבר ב12:30 עשינו דרכנו ללונדון. התחלנו את המסע שלנו במוזיאון מאדאם טוסו שהוא אטרקציה מדהימה ומהנה. בכל חדר שאליו התקדמנו גילינו מפורסמים מתקופות כאלו ואחרות, מענפים שונים (קולנוע, מוסיקה, פוליטיקה, מדע, ספרות, ספורט וכו׳...) וכולם נראו אמיתיים עד שהיינו חייבים לגעת. בנוסף לכך חווינו עוד כמה אטרקציות בתוך המוזיאון: הליכה במבוך חשוך ומפחיד, בו שחקנים לבושים כאסירים מבהילים אותנו עד כדי צרחות. בנוסף חווינו נסיעה ברכבת עם קרונות דמויי מונית אנגלית שלוקחת אותנו למסע בעבר של אנגליה. את הסיור חתמנו עם צפייה בסרט בעל ארבעה מימדים - כלומר סרט תלת מידי המשלב מגע ומים (בדוגמת הענק הירוק שהתעטש עלינו...) Smileys

לאחר החוויה הזו התרוצצנו ברחבי לונדון תוך שאנחנו מקפידים להגיע בזמן למחזמר המרגש - מאמא מיה. לאחר עצירה קטנה לאוכל, המשכנו בהליכה הנמרצת ואף הגענו לפני הזמן! נכנסו למחזר והתמקמנו בנוח במרפסת העליונה, ממתינים בסבלנות למופע. 

מאמה מיה מבוסס על שירי להקת אבבא ועלילתו מתרחשת באי קטן ביוון. במהלך המחזמר מבקשת סופי, ארוסתו של סקיי, לגלות מיהו אביה הביולוגי. לכן היא מזמינה שלושה חשודים עיקריים ליום חתונתה. להפתעה, שלושתם מגיעים והעלילה מתפתחת תוך שירה וריקוד, שכולנו נהנינו ממנה (גם הבנים, למרות ההכחשותSmileys ).

את היום סיימנו בנסיעה לילית למרכז ב22:30 בלילה, כאשר הבוקר אנחנו קמים ליום הלימודים האחרון ולמבחן מסכם. בהמשך היום מצפה לנו מלחמת מים ולאחריה ארוחת שישי בסנון הארי פוטר ומסיבת סיום הלימודים שכולנו מצפים אליה.

מאחלים לכם שבת שלום ומנוחה,
שיהיה סופ״ש מהנה,
Smileys
אנחנו.

נ.ב: הידעתם שצרפתית הייתה השפה הרשמית של אנגליה במשך 300 שנים?
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה