מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

LONDON!

הורים יקרים,
Great week to us all!Smileys
 
היום התעוררנו בהתרגשות לקראת הנסיעה שלנו ללונדון. אכלנו ארוח בוקר קלה, ארזנו ארוחת צהריים שכללה סנדווצ׳ים עם טונה/גבינה, חטיף, קינוח ומים. עלינו על אוטובוס, קומתיים כמובן, והתחלנו בנסיעה. 
 
לאחר כשעה וקצת הגענו ללונדון. האטרקציה הראשונה שלנו כללה שיט במעבורת בנהר של לונדון. ראינו מספר מבנים וקיבלנו הסבר מהרמקולים במעבורת (למרות שהיינו יותר עסוקים בצילום, ואיך לא - סלפי׳ס). סיימנו את השיט כאשר מימיננו הביג בן ומשמאלינו ״London Eye". המשכנו לתצפית בלונדון איי כאשר זהו גלגל ענק שממנו ניתן לראות את לונדון כולה. מדובר בגלגל ענק הגדול ביותר באירופה! 
 
כאשר אנחנו נזהרים בירידה, שכן הגלגל אינו עוצר, המשכנו בטיול שלנו לביג בן, פארק סנט ג׳יימס לעצירה קלה ומשם המשכנו לזמן חופשי בCovent Garden. התכנון המקורי היה לעבור במקומות נוספים, אך עקב הפגנה שהתרחשה באיזור נאלצנו לבצע עיקוף ולוותר על חלק מהמקומות. לשמחתי, הילדים קיבלו זאת בהבנה והסתכלו על חצי הכוס המלאה - עוד זמן חופשי בCovent Garden!Smileys
 
לאחר זמן חופשי של שעתיים, ספגנו את העיר ועלינו חזרה לאוטובוס עם שלל בתיק ו/או בקיבה ;-) עייפים אך מרוצים, עשינו דרכנו למרכז לארוחת ערב ומשם נפרדנו ברוח טובה מהברזילאים שממשיכים את דרכם לפריז. 
 
אנחנו סיימנו את היום עם מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב - שמח. ישבנו לנגן בגיטרה ולשיר, לחלוק חוויות מהיום ולשתף את כל שאר הילדים.
 
מאחלים שבוע נעים ורגוע,
אנחנו Smileys
 
נ.ב: הידעתם שמלכת אנגליה, אליזבת השנייה, קרובה בקשר גם לולאד המשפד (דרקולה)? Smileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה