ניו יורק לגילאי 15-18 13.7.2014

סנטרל פארק ומסיבת סיום

בוקר טוב לכולם,

מצטערים לשמוע שהאזעקה העירה את חלקכם בשעה 6 בבוקר - מקווים לטוב.

היום היה היום האחרון ללימודים אז עשן לנו מבחנים סופיים לראות את ההתקדמות שלנו.

אחריי ארוחת הצהריים הטעימה (קיש פיצה וספגטי) נסענו עם המדריך ניק לסנטרל פארק המפורסם. שם הגענו למזרקה המרכזית שמביאה מזל טוב למי שזורק לתוכה מטבעות ומביע משאלה, משם המשכנו לכיוון strawberry fields  שמציין את ג׳ון לנון ואת מקום נרצחו במלון הסמוך. היה מזג אויר מושלם לטיול בפארק.

משם המשכנו חזרה לקמפוס עם עצירה קצרה בסופרמרקט. כשהגענו לקמפוס התארגנו וירדנו לחדר אוכל לעשות קידוש - ירין עשה את הקידוש ומנהל המטבח היהודי דאג לנו לחלות מבית חב״ד :-)

אחריי ארוחת הערב התארגנו לטקס ביום הלימודים שלנו - היה ממש מרגש ומושקע בקומה השישית עם נוף של כל קו הרקיע של מנהטן בלילה משתקף מהחלון. בטקס מיה דניאל קיבלה תעודת הצטיינות על התלמידה הכי תקשורתית :-) go Mia :-) ואז גם כולנו עלינו לבמה לצילום קבוצתי היה ממש נחמד :-)

כשנגמר הטקס האולם הפך לרחבת ריקודים ולמסיבת סיום מגניבה - ממש נהננו ;-)