ניו יורק לגילאי 15-18 13.7.2014

השדרה החמישית

בוקר טוב לכולם,

מצטערים לשמוע שלחלקכם הייתה השכמה עם אזעקה בשעה 2 בלילה ומאחלים לכולנו ימים ולילות שקטים.

היום קמנו ליום חדש בניו יורק!!! אחריי ארוחת הבוקר הלכנו לכיתות הלימוד שלנו - המורים שלנו ממש נחמדים :-)

אחריי ארוחת הצהריים נסענו עם המדריך הנחמד מט לשדירה החמישית בניו יורק באמצעות רכבות תחתיות. איך שירדנו בטיימס סקוור התחלנו בהליכה לאורך השדירה עד שהגענו לרחוב 59 שם היה לנו איחוד משפחות כשטום נפגש עם משפחתו שהגיעו לטייל בניו יורק :-)
משם היה לנו זמן חופשי ללכת לאורך כל השדירה המדהימה הזו :-) כל החנויות הנוצצות והשמות האהובים מרוכזים במקום אחד - חלום :-)

בערב חזרנו לקמפוס לארוחת ערב והפעילות היום הייתה משחקיי כדור תחרותיים.

אגב, אתמול כשחזרנו בערב מתחנת הרכבת בניו ג׳רזי לקמפוס עברה לידינו אשה עם עגלת תינוק שנראתה לכולנו כמקומית אז אלון אמר לחברים משהו כמו ״תראו את הפרצוף שלה עוד מעט תרצח אותנו״ ואז פתאום היא ענתה לו בעברית חחחח :-) עשה את הפדיחה ;-)
מסתבר שהיא בכלל ישראלית שעברה לכאן לפני 6 שנים עם בעלה.

כולנו למדנו לקחים חשובים; לא לשפוט אנשים על פי איך שהם נראים ושאף פעם אי אפשר לסמוך על זה שאף אחד לא יבין  עברית :-)