ניו יורק לגילאי 15-18 13.7.2014

צפייה בלווייתנים take out ודיסקו

בוקר טוב לכולם :-)Smileys

יום משגע עבר עלינו!!
אחריי ארוחת הבוקר היה לנו השיעור האחרון בבוסטון וסיימנו אותו מוקדם כי אכלנו צהריים מוקדם על מנת להגיע מוקדם לסיור הצפיה בלווייתנים!!Smileys

עלינו על ספינה גדולה ונוחה עם הקבוצה של האיטלקים ועוד הרבה אנשים אחרים - ולאחר שעה הגענו ללב ים המדריכה דאגה להפנות את תשומת ליבנו לכל לוויתן שנראה בשטח עד שבסוף ראינו לווייתנים שלמים מחוץ למים ממש לידינו - אין מילים לתאר את ההתרגשות וההתפעלות שלנו - איזו חיה מדהימה!! הסבלנות השתלמה בהחלט!! :-)

הילדים צילמו תמונות מדהימות ואלון אפילו צילם וידאו מדהים שמראה שני לווייתנים מחוץ למים למשך הרבה זמן!! מדהים!!  Smileys

בערב חזרנו לקמפוס והיות ופספסנו את ארוחת הערב, בוב המנהל, ביקש מאיתנו להזמין אוכל ממסעדות. אחריי התלבטות של הילדים מה לאכול הוחלט על מסעדה סינית ומסעדה איטלקית - כעבור שעה הגיע כל האוכל...כמה אוכל!!! מסושי על כל סוגיו, דרך פסטות ולזניות ועוף - ישבנו כולנו ביחד והתענגו על האוכל - נשאר מלא אוכל שהשארנו לאנשיי הצוות בקמפוס - הם שמחו מאוד לקבל אותו :-) Smileys

אחריי התארגנות קצרה הלכנו לדיסקו וגם ישבנו כולנו על הדשא דיברנו, צחקנו ושיחקנו פשוקים.Smileys

היה יום חוויתי ביותר ומחר אנחנו כל היום ב six glags יש!!!!!