מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לידינגטון 21.7.2014

יום שישי הגיע!!

איזה כיףףףףף!

 
מה שלומכם הורים יקרים?
אצלנו הכל כרגיל- נהדר! חוץ מהעובדה שכבר ממש מרגישים את הסוף... ולא רוצים שזה ייגמר!! Smileys
 
היום היו השיעורים האחרונים בכיתות הלימוד, ומעבר לשיעור הרגיל- כל התלמידים עמלו גם על ספר מחזור- כל אחד הכין דף שבו הוא מספר על עצמו, והם הצטלמו לספר- וכולם יקבלו אותו במייל כשהוא יהיה מוכן!
 
אחרי ארוחת הצהריים התחיל לרדת גשם! Smileysאבל לא נתנו לו להפריע לנו לפעילויות!! Smileys וגם ככה יום שישי זה תמיד פעילות מים, וכולם גם ככה נרטבים... אז עשינו פעילות של שיט בקנו!!! Smileysהיה כל כך כיף!!  כל זוג היה בסירה, ועשו כל מיני משחקים ותחרויות ביניהם, והיה ממש ספורטיבי ומגניב!!!
 
כולם חזרו סחוטים ורטובים, נכנסו מיד למקלחות, והתגנדרו לכבוד השבת. כמיטב המסורת עשינו קבלת שבת מרגשת, והפעם הצטרפו אלינו גם כמה ילדות יהודיות שנמצאות כאן במקביל אלינו והן מאוד התרגשו מהמחווה ובילו יחד איתנו את ארוחת השבת.
 
בערב היה טקס Graduation!!! טקס סיום! כל תלמיד עלה לבמה וקיבל תעודה מהמורה שלו, עם הערכה ממנו ומשאר המדריכים שלהם, קיבלו ציונים על השיפור שלהם במהלך התקופה... אני הייתה מאוד גאה בכולם!!! ואפילו יש לנו שני מצטיינים!!!Smileys
 
אחרי הטקס ניתבנו את כל האדרנלין למסיבה משוגעת!!!
 
אחלה דרך לסיים את היום... Smileys
 
שתהיה שבת שלום לכולם!! Smileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה